Jeśli łamiesz schematy, płyniesz pod prąd i eksperymentujesz, a przy tym odnosisz sukcesy - zgłoś się do konkursu Innovation 2019. Inicjatywa skierowana jest do: biznesu, środowisk technologicznych, firm z zakresu marketingu czy mediów. Zainteresowani mogą zgłaszać swoje projekty do 28 lutego. Konkurs zostanie rozstrzygnięty 15 kwietnia podczas gali Innovation 2019.
Uczestnicy mogą konkurować w trzech kategoriach:
- Innowacyjny Biznes zgłaszając nowatorskie koncepcje, odpowiadające na potrzeby rynku i budujące przewagę konkurencyjną. Chętni mają możliwość wyboru spośród sześciu podkategorii: produkt, usługa, model sprzedażowy, model biznesowy oraz dwie nowe: branding oraz CSR.
- Innowacyjne Doświadczenie prezentując niekonwencjonalne pomysły na doświadczenia wzmacniające więź ludzi z markami. Podkategorie z tego obszaru to: content, event, customer/user experience oraz touchpoint.
- Innowacyjne Media, gdzie można zgłaszać innowacyjne sposoby dotarcia do właściwych ludzi, we właściwym miejscu i o właściwym czasie, wybierając z podkategorii: aplikacje i platformy, algorytmy i narzędzia optymalizacyjne, formaty mediowe i/lub reklamowe, smart use of data.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Jak co roku, laureaci konkursu Innovation mogą liczyć na otrzymanie niezwykłej statuetki, która tak jak ich pomysły, wyłamuje się z utartych schematów. Co jeśli statuetka zamiast biernie stać na półce poruszałaby się autonomicznie, aktywnie badając otoczenie, stając się tym samym metaforą eksploracji, poszukiwania własnej drogi, swobody i wolności – idei ściśle związanych z tym czym w istocie jest innowacja? Niebawem będzie się można o tym przekonać dzięki grupie panGenerator, laureatowi tegorocznego Paszportu Polityki oraz Złotego Lwa na Festiwalu Kreatywności w Cannes 2016.
Gala rozdania nagród Innovation odbędzie się 15 kwietnia. Dzień później, podczas Konferencji Innovation, będzie można poznać case studies wybranych złót konkursu.
Więcej o INNOVATION 2019 na www.innovation.sar.org.pl.
Organizator: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
Współorganizatorzy: Life On Mars, Publicis Media
Sponsorzy: AMS
Partnerzy: Kukbuk
Patroni medialni: Marketer+, Nowy Marketing, PRoto, Brief