Opracowywanie kampanii marketingowej w sieci, tworzenie własnego e-sklepu czy budowanie strategii PR dla realnego klienta – to tylko niektóre z praktycznych działań, jakie w ramach zajęć podejmują słuchacze studiów podyplomowych w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie.
Wybierz rozwój
Studia podyplomowe są rozwiązaniem, które pozwala podnieść swoją wartość w oczach pracodawców oraz daje szansę na osobisty rozwój. Nabywając nowe, często deficytowe, umiejętności i wiedzę absolwenci studiów podyplomowych stają się cennymi nabytkami dla pracodawców. Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera (WSE) zdaje sobie sprawę z roli, jaką odgrywa dziś systematyczne podnoszenie kwalifikacji oraz zdobywanie nowych umiejętności i doświadczeń. Dlatego też proponuje szeroką i urozmaiconą ofertę studiów podyplomowych. W ofercie znajduje się ponad dwadzieścia kierunków. Są wśród nich nie tylko kierunki świetnie oceniane i od lat goszczące w ofercie, ale również nowe, specjalistyczne propozycje.
Kadra i praktyka
WSE w Krakowie stawia na aktywne metody kształcenia i praktyczny charakter studiów. Zajęcia wyposażają słuchaczy w cenne, często unikatowe umiejętności przydatne w pracy zawodowej oraz podnoszące wartość pracownika na rynku pracy. W ramach zajęć słuchacze m.in. projektują kampanie marketingowe w sieci, tworzą własny e-biznes czy przygotowują materiały reklamowe w ramach warsztatów graficznych. Siłą studiów, oprócz praktycznego wymiaru, jest także kadra dydaktyczna. Zajęcia prowadzą praktycy z branży, będący niejednokrotnie autorytetami w danej dziedzinie, którzy chętnie dzielą się ze słuchaczami swoją bogatą wiedzą, doświadczeniami, spostrzeżeniami oraz prezentują problemy z jakimi zetknęli się w swojej karierze zawodowej.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Marketingowa oferta
Osoby związane z branżą marketingową z pewnością zainteresują kierunki studiów podyplomowych z bloku tematycznego Marketing, social media & grafika. W ramach tego obszaru WSE proponuje kierunki takie jak: Menedżer e-commerce, E-marketing, Grafika reklamowa, Nowy PR, Marketing eventowo-wystawienniczy. Nową propozycją jest Analityka marketingowa. To kierunek przeznaczony dla osób pracujących w firmach lub agencjach i odpowiedzialnych za tworzenie, realizację i analizę działań marketingowych. Studia te mają na celu nie tylko zapoznanie słuchaczy z systemami pomiaru efektów działań rynkowych, uświadomienie roli marketingu w firmie wobec zmieniających się warunków funkcjonowania, ale także nauczenie praktycznego wykorzystania narzędzi analitycznych, takich jak: zaawansowany Excel, systemy CRM czy Google Analytics.
Wsparcie partnerów
Kierunki studiów podyplomowych dostosowywane są do wymagań rynku pracy, a programy nauczania konsultowane z ekspertami branżowymi. Partnerami studiów są różne firmy i instytucje, które wspierają kształcenie w ramach poszczególnych kierunków. Są wśród nich m. in. Ideo Sp. Z.o.o, Extend Vision czy Shoper, dwukrotny laureat nagrody na najlepszą platformę sklepową. O wartości studiów przekonują również sami opiekunowie kierunków. – Cenna w programie tych konkretnych studiów jest możliwość zastosowania teorii w realnych, działających sklepach, więc słuchacz od razu otrzyma feedback i na własnej skórze poczuje skutki swoich działań. Krótko mówiąc, nauczy się prowadzić skuteczny sklep internetowy – mówi Tomasz Tybon, opiekun merytoryczny kierunku Menedżer e-commerce. A opiekun Grafiki reklamowej Anna Treska-Siwoń wymienia, jakie korzyści daje słuchaczom graficzny kierunek: – Spotkasz projektantów grafiki, wieloletnich praktyków, którzy podzielą się z Tobą profesjonalną wiedzą na temat pracy w agencji reklamowej, redakcji, dziale marketingu oraz samodzielnej działalności freelancera. W trakcie praktycznych zajęć zapoznasz się z programami graficznymi pakietu Adobe, zdobędziesz wiedzę z zakresu mikro- i makrotypografii, kompozycji, systemów barw. Dowiesz się, jak konstruować znaki graficzne, tworzyć identyfikację wizualną oraz layout różnego typu publikacji i stron www. Opiekun Nowego PR-u, Łukasz Majewski, podkreśla niezwykle praktyczny aspekt tego kierunku: – Tutaj od początku będziesz członkiem agencji PR-owej, która weźmie udział w przetargu dla prawdziwego klienta. Przejdziesz przez cały proces tworzenia i przygotowania działań PR: od narzędzi analitycznych poprzez opracowanie optymalnego modelu działania zapewniającego efektywne dotarcie z przekazem do grupy docelowej, budżetowanie i harmonogramowanie całego projektu, wybór sposobów pomiaru i optymalizacji rekomendowanych rozwiązań, na prezentacji przed klientem skończywszy. Warsztatowy aspekt naszego programu pozwala słuchaczom przekuć wiedzę zdobywaną podczas studiów w praktyczne umiejętności zawodowe poszukiwane na rynku pracy.
Dodatkowe korzyści
Dbając o wszechstronny rozwój swoich słuchaczy, WSE proponuje także dodatkowe korzyści w ramach czesnego. Każdy ze słuchaczy może skorzystać z jednej z dodatkowych propozycji: kursu językowego, coachingu indywidualnego, szkoleń z zakresu zarządzania czasem, zespołem, projektami i innych. Często połączenie tych umiejętności z kierunkiem studiów decyduje o przewadze konkurencyjnej na rynku pracy.
W swojej ofercie Uczelnia ma jeszcze inne bloki tematyczne: Zarządzanie i Biznes, Edukację, Tłumaczenie oraz Coaching i psychologia. Zachęcamy do zapoznania się z pełną ofertą na www.podyplomowe.wse.krakow.pl.