Baza Wiedzy Social Tigers ruszyła! Pierwsza wersja platformy edukacyjnej od warszawskiej agencji SM z ponad 150 artykułami na temat marketingu została zaprezentowana w poniedziałek. Jednocześnie, na stronie ruszyła przedsprzedaż najnowszego wydania „Księgi Adsów 3.0".
Co nowego w Social Tigers
W 4. urodziny, firma Social Tigers zapowiedziała aż trzy nowe projekty – dwa kursy online („Księga Adsów 3.0” oraz „Kurs Facebook Analytics”) oraz własną platformę learningową – Bazę Wiedzy – poprzez którą będzie można przyswajać wiedzę.
Platforma zaczęła się od prostego pomysłu na przebudowę bloga – chodziło o to, by ułatwić czytelnikom nawigację po rosnącej bazie artykułów. Dziś problemem jest nie tylko niska jakość treści w obszarze social media, ale również niewielka innowacja w samym procesie self-learningu – podkreśla Georgiew.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
“Księga Adsów 3.0” to rozbudowany przewodnik po reklamie na Facebooku – 2. wydanie zostało wzbogacone o kilkanaście nowych rozdziałów. Dostęp do treści będzie możliwy od 5. lipca. – To dopiero pierwszy krok. Pracujemy nad roadmapą kolejnych dużych aktualizacji, w taki sposób, by stać się najbardziej kompleksową publikacją na temat biznesowego wykorzystania social media – mówi Franciszek Georgiew.
Marketer+ jest patronem medialnym wydarzenia.
Do 26. czerwca kurs można zakupić w cenie 159 złotych na stronie: https://bazawiedzy.socialtigers.pl/course/ksiega-adsow-3
Jego regularna cena będzie wynosić 280 złotych (na początku – kolejne aktualizacje będą podbijać cenę dla nowych klientów!).