Jak generować sprzedaż online, ściągać klientów do restauracji i sklepów, pozyskiwać kontakty B2B i B2C oraz jak skutecznie zwiększać zaangażowanie w kanałach social media? Nowy e-book o reklamie od agencji Social Tigers pomoże każdemu odnaleźć się w dżungli social mediów. W dniu premiery publikacja będzie dostępna bezpłatnie!
Premiera „Księgi Adsów 2.0” zaplanowana została na 1 czerwca 2018 roku, czyli dokładnie rok po wydaniu pierwszej edycji Księgi. E-book o reklamie na Facebooku, w którym w przystępny sposób przekazano wiedzę opartą na praktycznych doświadczeniach, zebrał wiele pozytywnych recenzji i został pobrany przez ponad 7 000 użytkowników.
Już na etapie koncepcji „Księga Adsów” miała być książką, której sam wcześniej potrzebowałem. Sześć lat doświadczeń z systemem reklamowym Facebooka przeprowadziło mnie przez wiele odkryć, ciekawych lekcji i ważnych sukcesów. Do większości z nich musiałem dojść sam – bardzo brakowało mi mentorów, a rzetelnych materiałów było jak na lekarstwo. Kiedy usiadłem do uzupełniania „Księgi Adsów 2.0” o informacje, których zabrakło w pierwszej edycji e-booka, nie spodziewałem się, że skończymy z dwukrotnie większą ilością treści. Kiedy pisałem ostatnie zdanie plik w Wordzie wskazał 111 stron czystego maszynopisu. To samo mięso.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
– mówi Franciszek Georgiew, założyciel i właściciel agencji marketingowej Social Tigers.
Druga edycja Księgi Adsów będzie miała nowy układ treści, który odzwierciedla kolejne kroki stawiane w Menedżerze Reklam przy tworzeniu promocji. To i dodatkowy wstęp dla osób początkujących sprawiają, że po lekturze publikacji nawet osoba bez praktycznego doświadczenia będzie mogła skutecznie zamówić pierwszą reklamę na Facebooku.
Ewolucja Social Tigers z jednoosobowego projektu do wiodącej agencji social media w Polsce powoduje, że znamy problemy z pracy na każdym poziomie skali budżetów reklamowych. Rozumiemy, że branżowe słownictwo może być dla odbiorcy niezjadliwe, a zasady muszą być proste do zrozumienia i aplikowalne na poziomie budżetu pięciuset, jak i pięćdziesięciu tysięcy złotych. Planując drugą edycję e-booka zależało mi m.in. na uproszczeniu i doprecyzowaniu języka tak, by pokrywał się on z tym, który znajdziemy w oficjalnej pomocy Facebooka w języku polskim. W połączeniu z dodatkowymi ilustracjami ebook powinien spełnić wymagania zarówno osoby początkującej, jak i średnio zaawansowanego reklamodawcy, który chce lepiej poznać metody promocji stosowane w Social Tigers.
-mówi Franciszek Georgiew.
“Księga Adsów 2.0” tylko w dniu premiery będzie dostępna do pobrania bezpłatnie. Dołącz do wydarzenia i dowiedz się więcej!
Patroni medialni: Marketer +, E-commerce w Praktyce, Magazyn Online Marketing, Magazyn Social Media Manager, sprawny.marketing.