O efektywności działań producentów prowadzonych w sklepach detalicznych decyduje kilka kluczowych czynników tworzących strategię działania w punkcie sprzedaży.Dla większości graczy są to: dostępność produktu, jego widoczność i jakość, strategia cenowa, rekomendacja oraz aktywacje konsumenckie wspierające odsprzedaż produktów. Jak ważnym elementem budowania przewagi konkurencyjnej nad innymi producentami jest program lojalnościowy? Czy może mieć bezpośredni wpływ na wzrost sprzedaży w tym kanale?
Z tego artykułu dowiesz się:
- jakie miejsce w oczach właściciela zajmuje program lojalnościowy,
- czym różnią się preferencje właścicieli od sprzedawców w sklepach,
- jakie elementy programu są kluczowe, aby zainteresować nim jego uczestników,
- jakie zadania są preferowane przez uczestników, a jakich należy zdecydowanie unikać,
- rabaty, nagrody rzeczowe, bony, karty przedpłacone – które benefity są postrzegane przez właścicieli oraz sprzedawców jako najbardziej pożądane.