Chcesz poznać najnowsze trendy w programach lojalnościowych w 2024 r.? Interesuje Cię, jakie innowacje pojawiły się w marketingu lojalnościowym B2B i B2C? Zastanawiasz się, jak dostosować swój program do zmieniającej się rzeczywistości i potrzeb klientów? Pobierz bezpłatnie raport „Programy lojalnościowe, motywacyjne i wsparcia sprzedaży 2024” i poznaj wskazówki ekspertów, które pomogą Ci zbudować skuteczny i nowoczesny program lojalnościowy.
Programy lojalnościowe to skuteczny sposób na budowanie relacji z klientami i zwiększanie sprzedaży. Jak wynika z najnowszych badań firmy ARC Rynek i Opinia, w Polsce ponad połowa konsumentów należy do co najmniej jednego programu tego typu, a wielu posiada specjalne aplikacje mobilne, które ułatwiają m.in. korzystanie z ofert promocyjnych czy zbieranie punktów.
Jakie są najnowsze trendy i innowacje oraz największe wyzwania w marketingu lojalnościowym B2B i B2C? Jak reagować na stale zmieniającą się rzeczywistość i tworzyć efektywny oraz nowoczesny program lojalnościowy? Podpowiedzi znajdziesz w raporcie „Programy lojalnościowe, motywacyjne i wsparcia sprzedaży 2024”, który zawiera aktualną i kompleksową wiedzę na temat obszaru loyalty w sektorach B2B i B2C.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Z raportu dowiesz się m.in.:
- jak zarządzać programem lojalnościowym w 2024 r.,
- jakie formy akcji promocyjnych najbardziej lubią Polacy,
- jak zachęcić klientów do udziału w programie lojalnościowym,
- jakie są najlepsze praktyki projektowania i wdrażania skutecznych programów lojalnościowych,
- jak dostosować program do różnych segmentów i typów klientów,
- w jaki sposób technologia blockchainowa i AI wpłyną na przyszłość marketingu lojalnościowego,
- jak sprawić, aby program lojalnościowy był zgodny z prawem,
- czym charakteryzuje się idealna nagroda w programie lojalnościowym,
- jak wykorzystać program lojalnościowy B2B do budowania społeczności wokół marki,
- jak dzięki grywalizacji zwiększyć produktywność i zaangażowanie zespołu,
- czym powinna charakteryzować się dobrze przygotowana loteria i jakich formalności należy dopełnić przy jej organizacji,
- jak budować lojalność klientów z pokolenia Z.
W publikacji wiedzą ekspercką podzielili się:
Tomasz Dąbek (content specialist w firmie Oskar Wegner), Tomasz Makaruk (prezes zarządu i współwłaściciel firmy i360), Przemysław Orłowski i Dominik Zacharewicz (managing partners w Loyalty Point), Alexander Kubicki (head of marketing and international sales w Sparta Loyalty), Rafał Grzegrzółka (CEO Grzegrzółka Loterie), Katarzyna Grzywaczewska (dyrektor marketingu w PAYBACK Polska), Justyna Klimuk (kierownik Zespołu Marketingu ds. Segmentu Rozwoju Biznesu w Pluxee Polska), Paweł Gogołek (współzałożyciel oraz członek zarządu spółki QRtag), Jędrzej Bolek (ekspert w dziedzinie programów lojalnościowych), Konrad Cichoń (starszy prawnik w kancelarii Creativa Legal) i Sylwia Miszczyk (senior project manager firmie ARC Rynek i Opinia).
Odpowiedzi na pytania o skuteczne programy lojalnościowe, właściwą komunikację z klientami i budowanie ich lojalności, potęgę personalizacji, trendy i zmiany w obszarze loyalty, znaczenie AI w marketingu lojalnościowym oraz wiele innych kwestii udzielają: Łukasz Wołek (założyciel i CEO firm Eura7, Abanana Advertising oraz Viscale), Daniel Górny (specjalista ds. programów lojalnościowych w firmie YES Biżuteria), Marek Kosakowski (CEO firmy H2H.tech), Aleksandra Mikołajczyk-Tomczak (head of e-commerce & digital marketing w firmie ANIA KRUK), Bogdan Maksymiec (dyrektor Działu Marketingu w Rossmannie), Paweł Zalewski (loyalty programs specialist/coordinator w Continental Opony Polska), Bartosz Kwiatek (loyalty program manager w firmie SMYK), Bartosz Żochowski (head of loyalty & CRM w firmie Decathlon Polska), Joanna Kowalczyk (koordynator programów lojalnościowych w firmie Immergas Polska), Beata Smajkiewicz (menedżer ds. promocji w SIG), Michał Jan Lutostański (strategy business director w firmie Kantar Polska) oraz Krzysztof Domeradzki (socjolog specjalizujący się w badaniach młodych pokoleń z firmy Kantar Polska).
Rynek programów lojalnościowych ewoluuje z powodu zmian nie tylko społecznych, lecz także technologicznych. Sztuczna inteligencja czy omnichannel to ledwie część rozwiązań, które mają wpływ na budowanie lojalności. Marketing lojalnościowy wymaga dziś od marketerów innowacyjnego podejścia, ale dzięki temu zarządzane przez nich marki mogą stać się atrakcyjniejsze w oczach klientów na wymagającym rynku.
Aby zachować przewagę konkurencyjną, trzeba nieustannie poszerzać wiedzę i implementować ją w swoich strategiach. Jesteśmy przekonani, że porady naszych ekspertów pomogą Ci budować trwałe relacje z klientami, a także tworzyć skuteczne programy lojalnościowe, motywacyjne i wsparcia sprzedaży w 2024 r.
Pobierz raport „Programy lojalnościowe, motywacyjne i wsparcia sprzedaży 2024”. Życzymy inspirującej lektury!
Partnerem głównym raportu jest firma Oskar Wegner.