Aż 59% Polaków przyznaje, że uczestniczy w programach lojalnościowych. Z roku na rok istotnie rośnie odsetek tych, którzy korzystają z ich aplikacji mobilnych. Powiększa się też grupa najaktywniejszych uczestników programów – wynika z badania „Monitor programów lojalnościowych 2019”, przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia1.
Z tego artykułu dowiesz się:
- o czym pamiętać przy wdrożeniu programu lojalnościowego,
- jak wygląda lojalność w wypadku dużych firm, a na co stawiają przedstawiciele MŚP, j
- akie techniki PR-owe zastosować, żeby zdobyć i utrzymać lojalnych klientów,
- w jaki sposób zmniejszyć koszty przechowywania dokumentacji związanej z programem lojalnościowym,
- dlaczego w programie lojalnościowym warto zastosować elementy grywalizacji,
- skąd wziąć nagrody do programu lojalnościowego,
- w jakich sytuacjach warto pomyśleć o wykorzystaniu nagród elektronicznych.