Jednym z fundamentalnych założeń każdej reklamy jest to, że należy zaprezentować produkt czy usługę najlepiej, jak to możliwe. Największym wyzwaniem, z jakim styka się marketer, jest ustalenie, jak wiele szczegółów, ozdobników czy dodatkowych informacji powinien umieścić w kreacji. W przypadku działań e-mail-marketingowych bardzo istotne jest zachowanie odpowiedniej przejrzystości komunikacji w kreacji. Choć sam uważam, że angielski odpowiednik tego słowa – clarity – dużo bardziej oddaje sens owych działań.
Z tego artykułu dowiesz się:
- dlaczego przejrzystość kreacji e-mailingów mierzy się uruchomieniem u odbiorcy systemu 1 lub 2, a nie liczbą elementów w kreacji,
- dlaczego nie warto wywracać do góry nogami całej kreacji i próbować zmieniać przyzwyczajeń odbiorców,
- czy zawsze łączenie innych kanałów marketingowych z e-mailem ma sens i jak wpływa to na przejrzystość kreacji newslettera.