Chcesz się dowiedzieć, jak stworzyć skuteczną kampanię (D)OOH? Zastanawiasz się, jakie dane pomogą Ci w przygotowaniach i skąd je pozyskać? Nie wiesz, które narzędzia są najbardziej efektywne? Pobierz bezpłatny „Przewodnik po reklamie (D)OOH w 2025 roku” i zyskaj odpowiedzi na te pytania.

Specjalny dodatek poświęcony reklamie (D)OOH prezentuje aktualne kierunki rozwoju oraz kluczowe wyzwania w obszarze outdooru. Specjaliści branżowi wskazują warte uwagi technologie i strategie inwestycyjne. Dzielą się również inspirującymi przykładami zeszłorocznych kampanii.
Jak odnieść sukces w reklamie (D)OOH? Sprawdź nasz bezpłatny „Przewodnik po reklamie (D)OOH w 2025 roku”, który ukazał się w wydaniu marzec–kwiecień 2025 r. „Marketera+”.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Z przewodnika dowiesz się m.in.:
- jakie innowacje w reklamie (D)OOH będą dominować w 2025 r.,
- jakie są największe wyzwania dla marketerów w obszarze (D)OOH,
- jakie są najczęstsze błędy w kampaniach (D)OOH,
- w które narzędzia i rozwiązania warto zainwestować,
- jakie były najlepsze kampanie (D)OOH w 2024 r.,
- jakie dane można wykorzystać w kampaniach digital out of home i skąd je pozyskiwać,
- jak wykorzystać dane behawioralne w precyzyjnym planowaniu kampanii outdoorowych.
Oprócz tego sprawdzisz, jakie korzyści oferuje format reklamy na rowerach.
W przewodniku wiedzą ekspercką podzielili się:
Robert Dąbrowski (RECEVENT), Aleksandra Derc (Warexpo), Cezary Dudek (Nextbike Polska), Filip Hołowczyc (Clear Channel Poland), Dominika Kaczyńska (Clear Channel Poland), Agnieszka Maszewska (Jet Line).
Pobierz bezpłatnie już teraz „Przewodnik po reklamie (D)OOH w 2025 roku” i postaw na skuteczne działania.
Życzymy inspirującej lektury!