Nowe kategorie i zmiany w jury to słowa klucze jubileuszowej edycji Konkursu Biuletynów Firmowych, która wystartowała 19 maja.
Udział w Konkursie to doskonała okazja, by porównać własny magazyn custom publishing z publikacjami innych organizacji, skorzystać z opinii jury, a także porównać jakość swojej pracy i zdobyć prestiż zarówno w firmie, jak i w branży.
Tegoroczna edycja Konkursu przynosi wiele zmian. Główna z nich to rozszerzenie kategorii konkursowych dotyczących publikacji elektronicznych, projektów jednorazowych (podział na wydania jednorazowe biuletynu i projekty korporacyjne) oraz wprowadzenie projektu multimedialnego.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
– Zmiany w Konkursie są odpowiedzią na rozwój rynku custom publishing, na którym coraz większą rolę odgrywają publikacje elektroniczne. Całkowitym novum jest projekt multimedialny. Wideo jest coraz popularniejszym kanałem komunikacji w firmach. Wierzymy, że biuletyny wideo, które powoli zaczynają pojawiać się w Polsce, będą w przyszłości stanowiły cenny kanał komunikacji z odbiorcami – mówi Tomasz Kościelny, dyrektor zarządzający Agencji Agape, która jest organizatorem Konkursu.
Nowości dotyczą również składu jury. Prace w Konkursie Biuletynów Firmowych 2015 będą oceniać:
- Tomasz Kościelny, dyrektor zarządzający Agencji Agape, przewodniczący jury;
- Hubert Zawadzki, dyrektor ds. public relations agencji PR Binaria Communications ;
- Karolina Dulnik, ekspert w dziedzinie komunikacji wewnętrznej, właścicielka DULNIK communico;
- Katarzyna Jabłońska, senior account manager w Citybell Consulting;
- Zofia Kościelna, dziennikarka i redaktor branży custom publishing;
- Agnieszka Madej, dyrektor wydawnicza Agencji Agape;
- Zuzanna Sandomierska-Moroz, grafik i infografik prasowy, Prószyński Media;
- Małgorzata Żurniewicz-Turno, grafik Agencji Agape;
- Ernest Wencel, reżyser, TVHR.pl;
- Andrzej Tuka, redaktor prowadzący, magazyn branży poligraficznej Vidart.
Ważną zmianą jest również możliwość wyboru opcji startu w Konkursie. Firmy mogą brać udział w tegorocznej edycji Konkursu na dwa sposoby:
- bezpłatnie: z możliwością wyboru płatnych pakietów doradczych (bez konieczności ich zamawiania),
- płatnie: w zamian uczestnicy otrzymują dwa pakiety doradcze w cenie udziału (raport o zwycięzcach z bazą pdfów i szczegółowe informacje statystyczne).
– Ta propozycja to odpowiedź na głosy uczestników poprzednich edycji, którzy wyrazili ją w pokonkursowych badaniach ankietowych – dodaje Kościelny.
Prace konkursowe wraz z formularzem zgłoszeniowym można nadsyłać do 1 lipca 2015 r. na adres Agencji custom publishing Agape.
Regulamin Konkursu i formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie www.agape.com.pl/konkurs/konkurs_biuletynow_firmowych.html.
Marketer+ jest patronem medialnym konkursu.