Nowe kategorie i zmiany w jury to słowa klucze jubileuszowej edycji Konkursu Biuletynów Firmowych, która wystartowała 19 maja.

Udział w Konkursie to doskonała okazja, by porównać własny magazyn custom publishing z publikacjami innych organizacji, skorzystać z opinii jury, a także porównać jakość swojej pracy i zdobyć prestiż zarówno w firmie, jak i w branży.
Tegoroczna edycja Konkursu przynosi wiele zmian. Główna z nich to rozszerzenie kategorii konkursowych dotyczących publikacji elektronicznych, projektów jednorazowych (podział na wydania jednorazowe biuletynu i projekty korporacyjne) oraz wprowadzenie projektu multimedialnego.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
– Zmiany w Konkursie są odpowiedzią na rozwój rynku custom publishing, na którym coraz większą rolę odgrywają publikacje elektroniczne. Całkowitym novum jest projekt multimedialny. Wideo jest coraz popularniejszym kanałem komunikacji w firmach. Wierzymy, że biuletyny wideo, które powoli zaczynają pojawiać się w Polsce, będą w przyszłości stanowiły cenny kanał komunikacji z odbiorcami – mówi Tomasz Kościelny, dyrektor zarządzający Agencji Agape, która jest organizatorem Konkursu.
Nowości dotyczą również składu jury. Prace w Konkursie Biuletynów Firmowych 2015 będą oceniać:
- Tomasz Kościelny, dyrektor zarządzający Agencji Agape, przewodniczący jury;
- Hubert Zawadzki, dyrektor ds. public relations agencji PR Binaria Communications ;
- Karolina Dulnik, ekspert w dziedzinie komunikacji wewnętrznej, właścicielka DULNIK communico;
- Katarzyna Jabłońska, senior account manager w Citybell Consulting;
- Zofia Kościelna, dziennikarka i redaktor branży custom publishing;
- Agnieszka Madej, dyrektor wydawnicza Agencji Agape;
- Zuzanna Sandomierska-Moroz, grafik i infografik prasowy, Prószyński Media;
- Małgorzata Żurniewicz-Turno, grafik Agencji Agape;
- Ernest Wencel, reżyser, TVHR.pl;
- Andrzej Tuka, redaktor prowadzący, magazyn branży poligraficznej Vidart.
Ważną zmianą jest również możliwość wyboru opcji startu w Konkursie. Firmy mogą brać udział w tegorocznej edycji Konkursu na dwa sposoby:
- bezpłatnie: z możliwością wyboru płatnych pakietów doradczych (bez konieczności ich zamawiania),
- płatnie: w zamian uczestnicy otrzymują dwa pakiety doradcze w cenie udziału (raport o zwycięzcach z bazą pdfów i szczegółowe informacje statystyczne).
– Ta propozycja to odpowiedź na głosy uczestników poprzednich edycji, którzy wyrazili ją w pokonkursowych badaniach ankietowych – dodaje Kościelny.
Prace konkursowe wraz z formularzem zgłoszeniowym można nadsyłać do 1 lipca 2015 r. na adres Agencji custom publishing Agape.

6 nieśmiertelnych technik marketingowych. Jak wykorzystać mechanizmy psychologiczne w komunikacji marki
Zastanawia Cię, jakie psychologiczne triki zapewniają sukces największym markom? Martwisz się, że Twoje kampanie mogą nie tylko nie zadziałać, ale nawet zaszkodzić wizerunkowi Twojej firmy? Chcesz się dowiedzieć, jak tworzyć kampanie, które angażują i sprzedają, bez manipulacji i ryzyka dla Twojego brandu?
Regulamin Konkursu i formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie www.agape.com.pl/konkurs/konkurs_biuletynow_firmowych.html.
Marketer+ jest patronem medialnym konkursu.