Platforma SerwerSMS.pl wystartowała z nową edycją badania „Komunikacja SMS w Polsce”. Czwarta odsłona, podobnie jak poprzednie, będzie sprawdzać stosunek polskich internautów do komunikacji mobilnej. Nie zabraknie również części biznesowej, której celem jest zweryfikowanie sposobów wykorzystywania SMS-ów w polskich przedsiębiorstwach.
– Badanie rynku, które cyklicznie przeprowadzamy od 4 lat, to cenne źródło wiedzy dla nas jako dostawcy rozwiązania technologicznego, ale także dla właścicieli firm niezależnie od ich wielkości oraz branży, w której funkcjonują. Dlatego też decyzja o jego kolejnej odsłonie była dla nas naturalna. To inwestycja, dzięki której możemy poznać potrzeby naszych klientów oraz ostatecznych konsumentów, a tym samym dostosować nasze rozwiązania do ich wymagań – mówi Artur Sadowski, CEO platformy SerwerSMS.pl.
Celem badania „Komunikacja SMS w Polsce” jest m.in. poznanie opinii polskich internautów na temat użyteczności i funkcjonalności SMS-ów oraz aplikacji mobilnych wykorzystywanych do wysyłki wiadomości. Zebrane w poprzednich edycjach wyniki pozwoliły zweryfikować m.in. takie kwestie jak stosunek Polaków do SMS-ów Premium czy też sposób komunikowania się urzędów z obywatelami.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
– Raport „Komunikacja SMS w Polsce” w poprzednich latach cieszył się dużym zainteresowaniem nie tylko ze strony przedsiębiorców, ale również mediów i instytucji publicznych. Dlatego też postanowiliśmy również w tym roku sprawdzić trendy i preferencje komunikacyjne Polaków – mówi Daniel Zawiliński, CMO platformy SerwerSMS.pl.
Jak podkreśla przedstawiciel platformy SerwerSMS.pl i tym razem nie zabraknie biznesowej części badania, na podstawie której zostanie opracowany dodatek dla biznesu. Znajdą się w nim odpowiedzi na pytania, czy i w jaki sposób wykorzystywane są powiadomienia SMS w nowoczesnej komunikacji biznesowej. – W świecie szybko zmieniających się technologii nie sposób nie pokusić się o sprawdzenie roli, jaką pełnią SMS-y w działaniach marketingowych prowadzonych przez firmy – komentuje Daniel Zawiliński. – Dlatego też w badaniu „Komunikacja SMS w Polsce” zostały uwzględnione pytania dotyczące dynamicznie rozwijającego się rynku m-commerce i e-commerce – dodaje.
Zapraszamy do udziału w badaniu:
- „Komunikacja SMS w Polsce”: badaniekonsument.serwersms.pl
- „Komunikacja SMS w biznesie”: badaniebiznes.serwersms.pl