Rozpoczęły się zapisy na siódmą już edycję See Bloggers Łódź. 7 - 9 czerwca, 2500 uczestników, eksperci z branży influencer marketingu i przedstawiciele marek, którzy aktywnie współpracują z twórcami internetowymi pojawią się w EC1 Łódź - Miasto Kultury na największym polskim festiwalu dla influencerów. Tematyczne warsztaty, prelekcje i panele dyskusyjne poprowadzą najpopularniejsi eksperci i topowi blogerzy, youtuberzy i instagramerzy.
Nadchodząca, siódma edycja See Bloggers to szereg kreatywnych warsztatów, paneli dyskusyjnych, prelekcji, przestrzeni otwartych zagospodarowanych przez Partnerów festiwalu, a wszystko podzielone na 13 stref tematycznych. Wystąpienia znanych prelegentów odbywać będą się na dwóch scenach, dzięki czemu każdy uczestnik znajdzie wartościową wiedzę w swoim obszarze, jak również zainspiruje się do nowych działań. Kto wystąpi w tym roku? Te informacje organizatorzy powoli zdradzają w swoich mediach społecznościowych. Swoją obecność potwierdził Filip Chajzer, chłopaki z duetu JelenieJaja, Fashionable.com.pl oraz Dorota Wellman z Martą Klepką.
Zapisy ruszyły!
Rejestracja już ruszyła – zapisać się można na stronie internetowej See Bloggers. W wydarzeniu może wziąć udział każdy twórca internetowy, niezależnie od liczby obserwujących, prowadzonego kanału, czy tematyki, której się poświęca. Jak co roku, nie liczy się kolejność zgłoszeń, ale jakość prowadzonych kanałów, oryginalność i pomysł. Zapisy potrwają do 1 kwietnia 2019 roku. Organizatorzy przejrzą formularze wszystkich zgłoszonych i wybiorą 2500 finalnych uczestników festiwalu. Zapisy potrwają dwa tygodnie. Warto śledzić media społecznościowe See Bloggers, bo to tam w pierwszej kolejności pojawiają się wszystkie aktualności oraz sylwetki prelegentów. Zważając na rozmach dotychczasowych festiwali, na których gościli m.in. Jurek Owsiak, Katarzyna Nosowska, Michał Żebrowski, Fit Lovers, Urszula Dudziak, Sylwester Wardęga, Agnieszka Hyży, Martin Stankiewicz, Maciej Orłoś, Red Lipstick Monster, Jessica Mercedes, czy Pascal Brodnicki, z pewnością można spodziewać się jeszcze wielu najlepszych i najaktywniejszych influencerów oraz nazwisk ze świata rozrywki! Dotąd uczestnicy przez dwa dni cieszyli się festiwalem, w tym roku organizatorzy zapewniają, że aktywności będzie dużo więcej i rozpoczną się już w piątek, 7 czerwca, dlatego zapraszają do Łodzi dzień wcześniej niż zwykle!
Słuchaj „Marketer+” Podcast
#Hashtagi Roku
W ramach See Bloggers Łódź organizowany jest również Plebiscyt #Hashtagi Roku. Jest to konkurs dla twórców internetowych, którzy wyróżniają się swoją działalnością, kreują oryginalne treści, a ich odbiorcy tworzą aktywną społeczność. W zeszłym roku nagrody otrzymali: Fit Lovers (Influencer Roku), Blog Ojciec (Bloger Roku), Marzena Marideko (Instagramer Roku), Emce Kwadrat (Twórca Wideo Roku) oraz Doktor Ania (Odkrycie See Bloggers Łódź). Zostały przyznane również nagrody specjalne od Partnerów Plebiscytu, m. in. od Twojego Stylu, Meloradio, czy marki Apart. Ukoronowaniem Plebiscytu jest uroczysta Gala, która odbędzie się w tym roku 8 czerwca (w II wieczór festiwalu). To właśnie podczas Gali zostaną nagrodzeni wszyscy laureaci. Galę uświetni koncert gwiazdy polskiej sceny muzycznej. W 2018 roku była to Nosowska.
Od bloga do Youtuba
Twórczość internetowa nie ogranicza się tylko do pisania bloga lub nagrywania vloga na YouTube. Obecnie influencerzy najczęściej posiadają aktywne profile na kilku kanałach, dzięki czemu zbierają wokół swojej działalności jeszcze większe społeczności. Podczas See Bloggers Łódź spotkają się osoby prowadzące popularne profile na Youtubie, Instagramie, Facebooku, Twitterze, Musical.ly czy TikTok. Influencerzy będą mieli szansę poznać wiele kanałów dotarcia do odbiorców, sposoby, w jaki funkcjonują oraz są od siebie zależne i jak służą budowaniu społeczności. Organizatorzy i prelegenci podczas warsztatów i wykładów pokażą, jaką wartość niesie za sobą różnicowanie treści, dodanie zdjęcia i włączenie video. Uczestnicy tym samym poszerzą wiedzę i odnajdą inspirację do wzmacniania swojej osobistej marki.
Marketer+ jest partnerem medialnym tegorocznej edycji festiwalu.