„Marki, które odnoszą globalne sukcesy, dostrzegły, że znacznie bardziej niż mocne strony liczą się różnice. Gdy będziesz usiłował prześcignąć kogoś w obszarach, w których ten jest dobry, możesz wpaść w wir prób bycia lepszym. Natomiast kiedy skupisz się na różnicach, znajdziesz sposoby na wybicie się spośród konkurencji” – o wyzwalaczach fascynacji kształtujących to, w jaki sposób widzi nas świat, oraz o tym, co sprawia, że możemy być lepsi od konkurentów, rozmawiamy z Sally Hogshead, ekspertką brandingu oraz twórczynią Systemu Fascynacji: narzędzia, z którego skorzystało już ponad 1 mln osób na całym świecie.
- Strona główna
- Baza wiedzy
- Sally Hogshead: Inne jest lepsze od lepszego
Sally Hogshead: Inne jest lepsze od lepszego
Czytaj więcej w tematach:
Odblokuj dostęp do dodatkowych materiałów
Zapisz się na bezpłatny newsletter!
Odbierz dostęp