Rebranding Sky-Shop to naturalny krok na drodze rozwoju jednej z największych platform e-commerce na polskim rynku. Identyfikacja wizualna marki stała się nowoczesna i prosta. Jasno przekazuje wartości, jakimi od lat Sky-Shop kieruje się tworząc oprogramowanie dla e-commerce: prostotę, przyjazność i przejrzystość.
Nowe logo Sky-Shop
W nowym logo Sky-Shop kluczowym elementem pozostaje koszyk zakupowy. Dotychczas prezentowany był jako wózek sklepowy znany z marketów. Dziś zyskał nowoczesną i prostą formę, która nawiązuje do koszyka trzymanego w ręce i torby zakupowej.
Wiodącym kolorem w identyfikacji wizualnej marki stał się energetyzujący żółty. To on pobudza do działania i wzmaga kreatywność. W połączeniu z fioletem stanowi wyrazistą parę, która zdecydowanie odróżnia się od kreacji wykorzystywanych przez inne marki e-commerce. Zgrany duet żółtego i fioletowego zobaczysz na wszystkich materiałach Sky-Shop – także tych marketingowych.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Kto stoi za rebrandingiem Sky-Shop?
Cały proces rebrandingu został przeprowadzony przez kreatywny zespół Sky-Shop. Praca in-house to przede wszystkim pełna kontrola nad procesem i pewność, że każdy z zaprojektowanych elementów przekazuje wartości przyświecające marce w codziennej pracy.
Tworząc logo dążyliśmy do jego uproszczenia, jednocześnie zachowując dotychczasowy element koszyka zakupowego. Dywiz zawarty w naszej nazwie stał się jego rączką. Zaokrąglony kształt budzi również pozytywne skojarzenia, nawiązując do uśmiechu.
Barbara Kalinka, UI designer w Sky-Shop
Dowiedz się więcej o rebrandingu Sky-Shop!
3 ciekawostki o nowym logo Sky-Shop
- Na potrzeby nowego logo Sky-Shop został zaprojektowany unikatowy krój pisma. Nie zobaczysz go w innych projektach!
- Sygnet umiejscowiony jest w nietypowym miejscu – pomiędzy jednym i drugim członem nazwy marki.
- Dotychczas dość problematyczny dywiz w nazwie marki stał się istotnym elementem sygnetu. Pełni funkcję rączki koszyka, której zaokrąglenie przywołuje pozytywne skojarzenia.
Prosty, przejrzysty i przyjazny e-commerce!
Hasło rebrandingu zostało zamknięte w zasadzie 3P. To ona jasno określa kierunek rozwoju oprogramowania realizowany nie od teraz, a od wielu miesięcy. E-commerce tworzony przez Sky-Shop z perspektywy klienta sklepu oraz jego właściciela jest:
- prosty,
- przejrzysty,
- przyjazny.
Sky-Shop nigdy nie będzie zamkniętym projektem. Codziennie dodajemy nowe funkcje i aktualizacje do platformy. Zmiana jest więc dla nas czymś naturalnym – i tak było właśnie z rebrandingiem. Odmieniamy oblicze naszej marki, aby było ono spójne z wartościami, które nam przyświecają. Od teraz na zewnątrz jest prosto, przejrzyście i przyjaźnie – dokładnie tak samo jak w naszej platformie „od środka”.
Maciej Cebertowicz, dyrektor ds. rozwoju biznesu w Sky-Shop
Przekonaj się, jak prosta jest sprzedaż w internecie!
Sky-Shop robi wszystko, by założenie i codzienna obsługa sklepu internetowego były proste. Wychodzi naprzeciw oczekiwaniom sprzedawców i dba o regularne aktualizacje, wprowadzanie nowych automatyzacji, a przede wszystkim o pełne wsparcie na każdym etapie rozwoju sprzedaży w internecie.
Dołącz do ponad 90 tys. sprzedawców, którzy wybrali Sky-Shop i ułatwili sobie codzienną pracę! Pamiętaj, że oprogramowanie jest dostępne dla nowych sklepów i tych, które z powodu ograniczeń wykorzystywanego systemu decydują się na migrację.
Testuj wszystkie funkcje Sky-Shop bezpłatnie przez 14 dni!
Materiał partnera