W naszym sklepie właśnie pojawiła się nowa publikacja. Tym razem jest to książka „Strategia inwestowania w uwagę” Gary’ego Vaynerchuka, która przybliża czytelnikom tajniki sukcesu w mediach społecznościowych. To wartościowa pozycja dla wszystkich, którzy chcą prowadzić skuteczne działania w social mediach. Dowiedz się więcej.

Skup się na uwadze odbiorców
„Strategia inwestowania w uwagę” to przewodnik po tym, jak prawdziwie zaangażować swoich odbiorców, tak aby w efekcie zwiększyć swoją sprzedaż.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
W publikacji znajdziesz wartościowe informacje na tematy takie jak:
- znaczenie inwestycji w uwagę odbiorców,
- tiktokizacja social mediów,
- optymalizacja kampanii reklamowych,
- różnice pomiędzy platformami społecznościowymi,
- tworzenie angażującego contentu.
Autor bazuje na prawdziwych przykładach, które możesz przełożyć na swoje działania.
🚀 Zamów już dziś „Strategię inwestowania w uwagę” i zacznij odnosić sukcesy w mediach społecznościowych.
Wiedza od autora bestsellerów
Gary Vaynerchuk to ceniony amerykański przedsiębiorca, autor i mówca o globalnym zasięgu. Po przeprowadzce do Stanów Zjednoczonych w 1978 r. znacząco rozwinął rodzinny biznes winiarski, zwiększając jego wartość z 3 do 60 mln dolarów. Uznaje się go za jednego z pionierów marketingu cyfrowego i mediów społecznościowych. Jako inwestor i doradca biznesowy współpracował z takimi gigantami jak Uber, Birchbox, Snapchat, Facebook, Twitter i Tumblr.
Informacja o książce
- Tytuł polski: Strategia inwestowania w uwagę
- Tytuł oryginalny: Day Trading Attention
- Autor: Gary Vaynerchuk
- Wydawnictwo: OSMPower
- Oprawa: twarda
- Liczba stron: 360
- Cena: 100 zł
- Premiera: 2024
🚀 Zamów „Strategię inwestowania w uwagę”, aby wzmocnić zaangażowanie swoich odbiorców.