Świat marketingu podlega nieustannym, bardzo dynamicznym zmianom. Nowe trendy wypierają te, które uległy przedawnieniu, branżowe słowniki wzbogacone zostają o kolejne pojęcia, a coraz bardziej kreatywne akcje angażują klientów na nieosiągalnym dotąd poziomie. Jednak marketerzy nie zwalniają tempa – stawiają coraz odważniejsze kroki w kierunku innowacji i jeszcze większej efektywności podejmowanych działań, zmieniając równocześnie oblicze sprawdzonych narzędzi, by móc je zaprezentować współczesnemu klientowi w odmienionej, dopasowanej do jego potrzeb odsłonie.
Z tego artykułu dowiesz się:
- jakie są korzyści z organizowania eventów dla klientów B2B,
- czego od takich wydarzeń oczekują ich uczestnicy,
- o czym pamiętać przed rozpoczęciem eventu,
- kiedy warto sięgnąć po pomoc agencji,
- jakie pułapki czyhają na organizatorów wydarzeń skierowanych do sektora B2B.