Twoja firma rozważa zakup systemu CRM? Myślisz nad migracją do chmury? Zastanawiasz się, czy wdrożenie chmury w Twojej firmie nie przeciąży zespołu? Dowiedz się więcej o tym, jak szybko i efektywnie wdrożyć system CRM.

Dlaczego cloud, a nie on-premise?
- Wdrożenie systemu CRM w chmurze jest szybsze
Dzięki wyborowi systemu CRM w chmurze ograniczasz liczbę fizycznych serwerów potrzebnych w firmie. Odpadają zatem koszty inwestycji i konieczność konfiguracji, co zmniejsza ilość czasu potrzebnego na przygotowanie firmy do wdrożenia nowego systemu.
Dostawca instaluje i konfiguruje CRM, a Ty po prostu zaczynasz korzystać. Nie przejmujesz się ustawieniami serwerów – otrzymujesz produkt gotowy do użytku. Nie musisz instalować systemu CRM na wszystkich urządzeniach. Wystarczy umożliwić dostęp do niego jego przyszłym użytkownikom, aby każdy w firmie mógł korzystać z systemu w chmurze.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
- Nie musisz być ekspertem
Pełnej konfiguracji serwerów i systemu dokonuje dostawca chmury, dlatego w Twojej firmie nie musi być osoby, która ma ekspercką wiedzę na ten temat. W YetiForce do dyspozycji użytkowników oddajemy intuicyjny system, którego można używać w pełni samodzielnie. Obsługa kwestii technicznych związanych z hostingiem znajduje się całkowicie po stronie dostawcy rozwiązania.
- Całe wdrożenie przeprowadza dostawca
Jeśli wybierasz instalację systemu w chmurze, masz pewność, że wdrożenie przeprowadzą doświadczeni programiści z pełną wiedzą o systemie. Dzięki temu cały proces przenoszenia danych przebiegnie szybko, sprawnie i nie zakłóci pracy Twojej organizacji.
Czy CRM w chmurze sprawdzi się w mojej firmie?
Wiele firm nadal obawia się korzystania z usług w chmurze. Jednak dzisiaj nie występują już żadne przeszkody do wdrożenia usług chmurowych w firmie. Poza jedną – barierą psychologiczną. Firmy nie ufają chmurom, bo uważają je bardziej za nowinkę technologiczną niż stabilne, w pełni bezpieczne rozwiązanie. To błędne przekonanie. Rynek cloud jest już na tyle rozwinięty, że dostarczane usługi są w pełni funkcjonalne i poziomem bezpieczeństwa często przewyższają tradycyjne, fizyczne serwery.
Jak przygotować firmę do wdrożenia systemu CRM w chmurze?
Nie istnieją bariery przejścia na cloud, nie ma też specjalnych procedur, które musi przeprowadzić firma, żeby móc korzystać z takiej usługi. Aby jednak cały proces przebiegał sprawnie, warto zadbać o wcześniejsze uporządkowanie informacji i danych. W YetiForce często doradzamy klientom, aby przed migracją ustalili liczbę posiadanych serwerów i zależności między nimi. Zalecamy również zweryfikowanie procedury przenoszenia danych z serwera na serwer oraz procedury recovery disaster.
Doświadczenie nauczyło nas, że uporządkowanie takich informacji usprawnia wdrożenie i skraca czas jego trwania. Dzięki temu migracja systemu CRM na chmurę przebiega sprawnie i bezpiecznie.

6 nieśmiertelnych technik marketingowych. Jak wykorzystać mechanizmy psychologiczne w komunikacji marki
Zastanawia Cię, jakie psychologiczne triki zapewniają sukces największym markom? Martwisz się, że Twoje kampanie mogą nie tylko nie zadziałać, ale nawet zaszkodzić wizerunkowi Twojej firmy? Chcesz się dowiedzieć, jak tworzyć kampanie, które angażują i sprzedają, bez manipulacji i ryzyka dla Twojego brandu?
Rozwiązania chmurowe dla systemów CRM są bezpieczne i warte polecenia firmom każdej wielkości. Zanim zdecydujesz się na wybór konkretnego dostawcy, weź pod uwagę jakość usługi oraz cenę przy konkretnych parametrach. Sprawdź ofertę usług chmurowych YetiForce CRM.
Artykuł promocyjny.