Jak skutecznie sprzedawać lub obsługiwać klienta „na odległość”? Sprawdź wskazówki w książce „Techniki sprzedaży zdalnej. Jak działając „na odległość”, osiągać sukcesy sprzedażowe”.

Książka „Techniki sprzedaży zdalnej. Jak działając „na odległość”, osiągać sukcesy sprzedażowe” to gotowe schematy i metody, różne warianty reakcji, przykłady pytań oraz wypowiedzi. Pokazują one, jak przejść od sprzedaży face to face do sprzedaży w trybie home office.
Publikacja zawiera wskazówki, jak skutecznie sprzedawać lub obsługiwać klienta „na odległość”, czyli przez telefon, internet, podczas spotkań na Skypie lub Zoomie lub dzięki innym dostępnym na rynku narzędziom.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Autorzy publikacji zanim wypracowali system sprzedaży zdalnej, który działa, współpracowali z handlowcami z zaprzyjaźnionych firm. mogli dzięki temu jednocześnie testować i udoskonalać system. Po zebraniu feedbacku, dowodów potwierdzających skuteczność oraz po analizie rynkowych case studies wprowadzili system na rynek w postaci kursu sprzedaży zdalnej dla handlowców. Swoją wiedzą podzielili się również w książce.
Wskazówki, jakie znajdziesz w książce „Techniki sprzedaży zdalnej”
Pierwsza część książki „Sprzedawca zdalny Łowca”, zawiera m.in. wskazówki:
- jak poprowadzić pierwszy kontakt z potencjalnym klientem, by go zaciekawić i doprowadzić do właściwej rozmowy sprzedażowej za pośrednictwem narzędzi zdalnych,
- jakie skuteczne narzędzia na etapie pierwszego kontaktu sprawiają, że klient postrzega Cię pozytywnie (m.in. słowa klucze, biały wywiad, elevator pitch, bufor, umowa tak/nie),
- w jaki sposób pokonać ewentualne bariery dojścia do decydenta (sekretariat, sekretarka automatyczna) czy jaką treść i tytuł powinien mieć e-mail, dzięki któremu chcesz umówić rozmowę właściwą;
- jak na odległość w Zoomie, Wams czy Skypie szybko zbudować zaufanie i sympatię drugiej strony,
- jak negocjować cenę podczas zdalnego spotkania „na odległość” i jak zamykać spotkanie zdalne.
Druga część książki „Sprzedawca zdalny Farmer” zawiera m.in. wskazówki:
- na jakich poziomach obsługiwać klienta zdalnie i dlaczego warto to robić na poziomie medium i excellent,
- jak radzić sobie w sytuacjach trudnych we współpracy, jak odpowiadać na skargę czy reklamację klienta oraz jak zachowywać się wobec klienta rozemocjonowanego lub obrażającego Cię,
- jak potęgować zadowolenie klienta ze współpracy za pomocą lingwistyki i narzędzi pozawerbalnych.
Autorzy: Roman Kawszyn, Adam Szaran
Liczba stron: 208 stron
Cena: 49,90 zł
Wydawca: MT Biznes
http://www.mtbiznes.pl/b2889-techniki-sprzedazy-zdalnej.htm
Marketer+ jest patronem medialnym publikacji.