40 WYDANIE M+!

Zyskaj praktyczną wiedzę o e-mail marketingu i automatyzacji

Sprawdź!

8 przykazań specjalisty Google Ads. Na co zwracać uwagę w planowaniu i ocenie działań

O tym, jak planować i analizować kampanie Google Ads, można pisać dużo i długo. Istnieje jednak kilka patentów, których znajomość może Ci znacząco pomóc w zrozumieniu funkcjonowania nie tylko samych kampanii Google Ads, lecz także ich otoczenia, które ma wpływ na późniejsze wyniki. Przed Tobą osiem przykazań specjalisty Google Ads. Warto ich przestrzegać, żeby praca z kontami reklamowymi przynosiła lepsze efekty.

8 przykazań specjalisty Google Ads. Na co zwracać uwagę w planowaniu i ocenie działań

O tym, jak planować i analizować kampanie Google Ads, można pisać dużo i długo. Istnieje jednak kilka patentów, których znajomość może Ci znacząco pomóc w zrozumieniu funkcjonowania nie tylko samych kampanii Google Ads, lecz także ich otoczenia, które ma wpływ na późniejsze wyniki. Przed Tobą osiem przykazań specjalisty Google Ads. Warto ich przestrzegać, żeby praca z kontami reklamowymi przynosiła lepsze efekty.
O tym, jak planować i analizować kampanie Google Ads, można pisać dużo i długo. Istnieje jednak kilka patentów, których znajomość może Ci znacząco pomóc w zrozumieniu funkcjonowania nie tylko samych kampanii Google Ads, lecz także ich otoczenia, które ma wpływ na późniejsze wyniki. Przed Tobą osiem przykazań specjalisty Google Ads. Warto ich przestrzegać, żeby praca z kontami reklamowymi przynosiła lepsze efekty.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę