Zobacz teraz!

Planowanie budżetu i pomiar efektywności działań marketingowych

Dowiedz się więcej

8 przykazań specjalisty Google Ads. Na co zwracać uwagę w planowaniu i ocenie działań

O tym, jak planować i analizować kampanie Google Ads, można pisać dużo i długo. Istnieje jednak kilka patentów, których znajomość może Ci znacząco pomóc w zrozumieniu funkcjonowania nie tylko samych kampanii Google Ads, lecz także ich otoczenia, które ma wpływ na późniejsze wyniki. Przed Tobą osiem przykazań specjalisty Google Ads. Warto ich przestrzegać, żeby praca z kontami reklamowymi przynosiła lepsze efekty.

8 przykazań specjalisty Google Ads. Na co zwracać uwagę w planowaniu i ocenie działań

O tym, jak planować i analizować kampanie Google Ads, można pisać dużo i długo. Istnieje jednak kilka patentów, których znajomość może Ci znacząco pomóc w zrozumieniu funkcjonowania nie tylko samych kampanii Google Ads, lecz także ich otoczenia, które ma wpływ na późniejsze wyniki. Przed Tobą osiem przykazań specjalisty Google Ads. Warto ich przestrzegać, żeby praca z kontami reklamowymi przynosiła lepsze efekty.
O tym, jak planować i analizować kampanie Google Ads, można pisać dużo i długo. Istnieje jednak kilka patentów, których znajomość może Ci znacząco pomóc w zrozumieniu funkcjonowania nie tylko samych kampanii Google Ads, lecz także ich otoczenia, które ma wpływ na późniejsze wyniki. Przed Tobą osiem przykazań specjalisty Google Ads. Warto ich przestrzegać, żeby praca z kontami reklamowymi przynosiła lepsze efekty.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

GetResponse

GetResponse to kompleksowa platforma, oferująca rozwiązania do prowadzenia efektywnych kampanii marketingowych i sprzedażowych.

Zobacz prezentację

PushPushGo

PushPushGo to najszybciej rozwijająca się platforma do tworzenia, targetowania oraz wysyłki notyfikacji web push w Polsce. Umożliwiamy Klientom wysyłkę powiadomień na ekrany komputerów oraz urządzeń mobilnych ich odbiorców, nawet gdy przeglądają obecnie inną stronę internetową.

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę