Nowy numer o social mediach

Dowiedz się jak skutecznie reklamować się, sprzedawać i obsługiwać klientów w social mediach.

Zobacz numer

Czy Twoja firma jest skupiona na sukcesie klientów? A może tak Ci się tylko wydaje?

Powiedzenia „klient nasz pan” albo „klient ma zawsze rację” mogą trącić myszką, ale trzeba przyznać, że coś w nich jest, a marki coraz mocniej stawiają na komunikację customer centric. Co to oznacza z perspektywy działu customer success?

Czy Twoja firma jest skupiona na sukcesie klientów? A może tak Ci się tylko wydaje?

Powiedzenia „klient nasz pan” albo „klient ma zawsze rację” mogą trącić myszką, ale trzeba przyznać, że coś w nich jest, a marki coraz mocniej stawiają na komunikację customer centric. Co to oznacza z perspektywy działu customer success?
Powiedzenia „klient nasz pan” albo „klient ma zawsze rację” mogą trącić myszką, ale trzeba przyznać, że coś w nich jest, a marki coraz mocniej stawiają na komunikację customer centric. Co to oznacza z perspektywy działu customer success?

Polecane prezentacje i narzędzia:

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę