40 WYDANIE M+!

Zyskaj praktyczną wiedzę o e-mail marketingu i automatyzacji

Sprawdź!

Koronawirus – schrony czy wiatraki biznesu jutra?

Szaleństwo związane z koronawirusem sprawia, że nie tylko zmienia się nasze życie – praca, podróżowanie, spotkania – lecz także coraz częściej zadajemy sobie pytanie o przyszłość firm, branż czy rynków. Wielu analityków, dziennikarzy, ale też zwykłych menedżerów i przedsiębiorców zastanawia się nad możliwymi scenariuszami. Mnożą się pytania, a odpowiedzi nikt nie zna. Redukowane są prognozy PKB, zabezpieczane są środki na potencjalne straty. Nie jest to pierwsza i prawdopodobnie również ostatnia sytuacja tego typu. Czy profesjonaliści mogą coś z tym zrobić?

Koronawirus – schrony czy wiatraki biznesu jutra?

Szaleństwo związane z koronawirusem sprawia, że nie tylko zmienia się nasze życie – praca, podróżowanie, spotkania – lecz także coraz częściej zadajemy sobie pytanie o przyszłość firm, branż czy rynków. Wielu analityków, dziennikarzy, ale też zwykłych menedżerów i przedsiębiorców zastanawia się nad możliwymi scenariuszami. Mnożą się pytania, a odpowiedzi nikt nie zna. Redukowane są prognozy PKB, zabezpieczane są środki na potencjalne straty. Nie jest to pierwsza i prawdopodobnie również ostatnia sytuacja tego typu. Czy profesjonaliści mogą coś z tym zrobić?
Szaleństwo związane z koronawirusem sprawia, że nie tylko zmienia się nasze życie – praca, podróżowanie, spotkania – lecz także coraz częściej zadajemy sobie pytanie o przyszłość firm, branż czy rynków. Wielu analityków, dziennikarzy, ale też zwykłych menedżerów i przedsiębiorców zastanawia się nad możliwymi scenariuszami. Mnożą się pytania, a odpowiedzi nikt nie zna. Redukowane są prognozy PKB, zabezpieczane są środki na potencjalne straty. Nie jest to pierwsza i prawdopodobnie również ostatnia sytuacja tego typu. Czy profesjonaliści mogą coś z tym zrobić?

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę