Zobacz nowy numer!

Planuj, wdrażaj i optymalizuj skuteczne kampanie z influencerami

Sprawdź!

Misja: generowanie leadów – 6 kwestii, których możesz się nauczyć z „Gwiezdnych wojen”

Nie bez powodu Luke Skywalker do lotu w stronę Gwiazdy Śmierci w bitwie o Yavin wybrał śmigacz, a nie okręt bojowy, którym nie przebiłby się do środka stacji kosmicznej. Miał jeden zasadniczy cel: zniszczyć jej rdzeń. Analogiczną sytuację można zauważyć w procesie generowania leadów. Twój cel to zdobycie kontaktu sprzedażowego, dlatego ważny jest dobry projekt landing page’a, który pomoże w realizacji tej misji.

Misja: generowanie leadów – 6 kwestii, których możesz się nauczyć z „Gwiezdnych wojen”

Nie bez powodu Luke Skywalker do lotu w stronę Gwiazdy Śmierci w bitwie o Yavin wybrał śmigacz, a nie okręt bojowy, którym nie przebiłby się do środka stacji kosmicznej. Miał jeden zasadniczy cel: zniszczyć jej rdzeń. Analogiczną sytuację można zauważyć w procesie generowania leadów. Twój cel to zdobycie kontaktu sprzedażowego, dlatego ważny jest dobry projekt landing page’a, który pomoże w realizacji tej misji.
Nie bez powodu Luke Skywalker do lotu w stronę Gwiazdy Śmierci w bitwie o Yavin wybrał śmigacz, a nie okręt bojowy, którym nie przebiłby się do środka stacji kosmicznej. Miał jeden zasadniczy cel: zniszczyć jej rdzeń. Analogiczną sytuację można zauważyć w procesie generowania leadów. Twój cel to zdobycie kontaktu sprzedażowego, dlatego ważny jest dobry projekt landing page’a, który pomoże w realizacji tej misji.

Polecane prezentacje i narzędzia:

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę