40 WYDANIE M+!

Zyskaj praktyczną wiedzę o e-mail marketingu i automatyzacji

Sprawdź!

Na czym budować strategię komunikacji marki osobistej

Kiedyś mówiło się o ludziach, że są honorowi, mają renomę, są uznanymi specjalistami… Teraz o fachowcu powiemy, że ma „wyrobioną markę”. Wciąż jednak chodzi o to samo – o dobrą opinię. Ten, kto się nią cieszy, szybko zdobywa nowych klientów – a ten, kto potrafi ich utrzymać, zyskuje dobrą opinię. Wszystko jak dawniej. Inne są tylko nazwy i narzędzia do zarządzania tym procesem, który dzisiaj nazywamy personal brandingiem.

Na czym budować strategię komunikacji marki osobistej

Kiedyś mówiło się o ludziach, że są honorowi, mają renomę, są uznanymi specjalistami… Teraz o fachowcu powiemy, że ma „wyrobioną markę”. Wciąż jednak chodzi o to samo – o dobrą opinię. Ten, kto się nią cieszy, szybko zdobywa nowych klientów – a ten, kto potrafi ich utrzymać, zyskuje dobrą opinię. Wszystko jak dawniej. Inne są tylko nazwy i narzędzia do zarządzania tym procesem, który dzisiaj nazywamy personal brandingiem.
Kiedyś mówiło się o ludziach, że są honorowi, mają renomę, są uznanymi specjalistami… Teraz o fachowcu powiemy, że ma „wyrobioną markę”. Wciąż jednak chodzi o to samo – o dobrą opinię. Ten, kto się nią cieszy, szybko zdobywa nowych klientów – a ten, kto potrafi ich utrzymać, zyskuje dobrą opinię. Wszystko jak dawniej. Inne są tylko nazwy i narzędzia do zarządzania tym procesem, który dzisiaj nazywamy personal brandingiem.

Polecane prezentacje i narzędzia:

FreshMail

FreshMail to nowoczesny, intuicyjny i profesjonalny system do e-mail marketingu bogaty w narzędzia optymalizacyjne, dzięki którym realizacja kampanii to czysta przyjemność. System ma także FreshMail Designera, dzięki któremu bez pomocy kodera czy grafika sam stworzysz profesjonalny mailing.

Zobacz prezentację

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę