Musisz wiedzieć!

Jak skutecznie generować wartościowe leady i pozyskiwać klientów w b2b i b2c

Zobacz nowy numer!

Na czym budować strategię komunikacji marki osobistej

Kiedyś mówiło się o ludziach, że są honorowi, mają renomę, są uznanymi specjalistami… Teraz o fachowcu powiemy, że ma „wyrobioną markę”. Wciąż jednak chodzi o to samo – o dobrą opinię. Ten, kto się nią cieszy, szybko zdobywa nowych klientów – a ten, kto potrafi ich utrzymać, zyskuje dobrą opinię. Wszystko jak dawniej. Inne są tylko nazwy i narzędzia do zarządzania tym procesem, który dzisiaj nazywamy personal brandingiem.

Na czym budować strategię komunikacji marki osobistej

Kiedyś mówiło się o ludziach, że są honorowi, mają renomę, są uznanymi specjalistami… Teraz o fachowcu powiemy, że ma „wyrobioną markę”. Wciąż jednak chodzi o to samo – o dobrą opinię. Ten, kto się nią cieszy, szybko zdobywa nowych klientów – a ten, kto potrafi ich utrzymać, zyskuje dobrą opinię. Wszystko jak dawniej. Inne są tylko nazwy i narzędzia do zarządzania tym procesem, który dzisiaj nazywamy personal brandingiem.
Kiedyś mówiło się o ludziach, że są honorowi, mają renomę, są uznanymi specjalistami… Teraz o fachowcu powiemy, że ma „wyrobioną markę”. Wciąż jednak chodzi o to samo – o dobrą opinię. Ten, kto się nią cieszy, szybko zdobywa nowych klientów – a ten, kto potrafi ich utrzymać, zyskuje dobrą opinię. Wszystko jak dawniej. Inne są tylko nazwy i narzędzia do zarządzania tym procesem, który dzisiaj nazywamy personal brandingiem.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

Edenred

Odkryj Edenred i sprawdź, co możemy zrobić, aby Twoja sprzedaż wzrosła, a kontrahenci, konsumenci i przedstawiciele handlowi byli zmotywowani i lojalni.

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę