Musisz wiedzieć!

Jak skutecznie generować wartościowe leady i pozyskiwać klientów w b2b i b2c

Zobacz nowy numer!

Narzędzia Google przydatne w marketingu B2B

Według raportu firmy HubSpot¹ aż 93% umów podpisanych w segmencie B2B zaczyna się od wyszukiwarki. Przedstawiciele różnorodnych firm, zainteresowani zakupami produktów lub usług, nie czekają już, aż sprzedawca zgłosi się do nich z propozycją. Sami aktywnie poszukują informacji na temat potencjalnych kontrahentów. Ponad 50% wiedzy o produkcie lub usłudze mają już przed pierwszym kontaktem ze sprzedawcą. Obok takich liczb nie można przejść obojętnie.

Narzędzia Google przydatne w marketingu B2B

Według raportu firmy HubSpot¹ aż 93% umów podpisanych w segmencie B2B zaczyna się od wyszukiwarki. Przedstawiciele różnorodnych firm, zainteresowani zakupami produktów lub usług, nie czekają już, aż sprzedawca zgłosi się do nich z propozycją. Sami aktywnie poszukują informacji na temat potencjalnych kontrahentów. Ponad 50% wiedzy o produkcie lub usłudze mają już przed pierwszym kontaktem ze sprzedawcą. Obok takich liczb nie można przejść obojętnie.
Według raportu firmy HubSpot¹ aż 93% umów podpisanych w segmencie B2B zaczyna się od wyszukiwarki. Przedstawiciele różnorodnych firm, zainteresowani zakupami produktów lub usług, nie czekają już, aż sprzedawca zgłosi się do nich z propozycją. Sami aktywnie poszukują informacji na temat potencjalnych kontrahentów. Ponad 50% wiedzy o produkcie lub usłudze mają już przed pierwszym kontaktem ze sprzedawcą. Obok takich liczb nie można przejść obojętnie.

Polecane prezentacje i narzędzia:

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę