Bestseller!

„Abc marketingu B2B” to obowiązkowa lektura dla marketerów B2B!

Dowiedz się więcej

Śmierć komiwojażera, czyli dlaczego warto integrować marketing ze sprzedażą w B2B

Wiadomość o śmierci komiwojażera obiegła świat biznesowy z prędkością błyskawicy i wzbudziła popłoch. Okazało się, że główny ośrodek analityczny – Forrester Research – ogłosił, że do 2020 r. pracę straci milion sprzedawców B2B. Swojemu raportowi nadał złowrogą nazwę, inspirowaną tytułem słynnej sztuki Arthura Millera: „Death of a (B2B) Salesman”. Nie dało się dłużej ukrywać smutnej prawdy. Klienci – przede wszystkim ci biznesowi – nie widzą już większej wartości w kontakcie z handlowcami i z przyjemnością zaczynają kupować za pośrednictwem samoobsługowych platform cyfrowych.

Śmierć komiwojażera, czyli dlaczego warto integrować marketing ze sprzedażą w B2B

Wiadomość o śmierci komiwojażera obiegła świat biznesowy z prędkością błyskawicy i wzbudziła popłoch. Okazało się, że główny ośrodek analityczny – Forrester Research – ogłosił, że do 2020 r. pracę straci milion sprzedawców B2B. Swojemu raportowi nadał złowrogą nazwę, inspirowaną tytułem słynnej sztuki Arthura Millera: „Death of a (B2B) Salesman”. Nie dało się dłużej ukrywać smutnej prawdy. Klienci – przede wszystkim ci biznesowi – nie widzą już większej wartości w kontakcie z handlowcami i z przyjemnością zaczynają kupować za pośrednictwem samoobsługowych platform cyfrowych.
Wiadomość o śmierci komiwojażera obiegła świat biznesowy z prędkością błyskawicy i wzbudziła popłoch. Okazało się, że główny ośrodek analityczny – Forrester Research – ogłosił, że do 2020 r. pracę straci milion sprzedawców B2B. Swojemu raportowi nadał złowrogą nazwę, inspirowaną tytułem słynnej sztuki Arthura Millera: „Death of a (B2B) Salesman”. Nie dało się dłużej ukrywać smutnej prawdy. Klienci – przede wszystkim ci biznesowi – nie widzą już większej wartości w kontakcie z handlowcami i z przyjemnością zaczynają kupować za pośrednictwem samoobsługowych platform cyfrowych.

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę