Zobacz teraz!

Planowanie budżetu i pomiar efektywności działań marketingowych

Dowiedz się więcej

Nietuzinkowe metody tworzenia bazy odbiorców
Część 3. Jak prawidłowo pozyskać dane subskrybentów offline

Wielu marketerów stara się pozyskiwać adresy do komunikacji e-mail-marketingowej w świecie realnym. O tym, jak to robić w sektorze B2B, traktował mój poprzedni artykuł w „Marketerze+”. Dzisiaj zdradzę Ci kilka sprawdzonych sposobów, które możesz wykorzystać przede wszystkim w sektorze B2C. Część z nich spokojnie da się zaadaptować także do działań w relacjach B2B.

Nietuzinkowe metody tworzenia bazy odbiorców
Część 3. Jak prawidłowo pozyskać dane subskrybentów offline

Wielu marketerów stara się pozyskiwać adresy do komunikacji e-mail-marketingowej w świecie realnym. O tym, jak to robić w sektorze B2B, traktował mój poprzedni artykuł w „Marketerze+”. Dzisiaj zdradzę Ci kilka sprawdzonych sposobów, które możesz wykorzystać przede wszystkim w sektorze B2C. Część z nich spokojnie da się zaadaptować także do działań w relacjach B2B.
Wielu marketerów stara się pozyskiwać adresy do komunikacji e-mail-marketingowej w świecie realnym. O tym, jak to robić w sektorze B2B, traktował mój poprzedni artykuł w „Marketerze+”. Dzisiaj zdradzę Ci kilka sprawdzonych sposobów, które możesz wykorzystać przede wszystkim w sektorze B2C. Część z nich spokojnie da się zaadaptować także do działań w relacjach B2B.

Polecane prezentacje i narzędzia:

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę