Już jest nowy numer!

Personal branding krok po kroku

Dowiedz się więcej

Nietuzinkowe metody tworzenia bazy odbiorców
Część 3. Jak prawidłowo pozyskać dane subskrybentów offline

Wielu marketerów stara się pozyskiwać adresy do komunikacji e-mail-marketingowej w świecie realnym. O tym, jak to robić w sektorze B2B, traktował mój poprzedni artykuł w „Marketerze+”. Dzisiaj zdradzę Ci kilka sprawdzonych sposobów, które możesz wykorzystać przede wszystkim w sektorze B2C. Część z nich spokojnie da się zaadaptować także do działań w relacjach B2B.

Nietuzinkowe metody tworzenia bazy odbiorców
Część 3. Jak prawidłowo pozyskać dane subskrybentów offline

Wielu marketerów stara się pozyskiwać adresy do komunikacji e-mail-marketingowej w świecie realnym. O tym, jak to robić w sektorze B2B, traktował mój poprzedni artykuł w „Marketerze+”. Dzisiaj zdradzę Ci kilka sprawdzonych sposobów, które możesz wykorzystać przede wszystkim w sektorze B2C. Część z nich spokojnie da się zaadaptować także do działań w relacjach B2B.
Wielu marketerów stara się pozyskiwać adresy do komunikacji e-mail-marketingowej w świecie realnym. O tym, jak to robić w sektorze B2B, traktował mój poprzedni artykuł w „Marketerze+”. Dzisiaj zdradzę Ci kilka sprawdzonych sposobów, które możesz wykorzystać przede wszystkim w sektorze B2C. Część z nich spokojnie da się zaadaptować także do działań w relacjach B2B.

Polecane prezentacje i narzędzia:

Warexpo

Warexpo jest właścicielem i administratorem największej sieci słupów reklamowych w Warszawie. Usytuowanie nośników wzdłuż głównych ciągów komunikacyjnych stolicy pozwala na skuteczną reklamę out-of-home.

Zobacz prezentację

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę