Musisz wiedzieć!

Jak skutecznie generować wartościowe leady i pozyskiwać klientów w b2b i b2c

Zobacz nowy numer!

Podcast w promocji biznesu
Część 3. Jak promować podcast

Jak każdy format content-marketingowy, także podcast wymaga dystrybucji i wsparcia działaniami promocyjnymi różnego rodzaju. Żadna, nawet najlepsza treść nie dotrze do szerokiego grona odbiorców, jeśli sami o to nie zadbamy. Potwierdzeniem tego jest fakt, że nawet popularni na całym świecie podcasterzy (np. Tim Ferriss) w różny sposób promują nowe odcinki. I właśnie o tych różnych sposobach opowiem w tym artykule. Przedstawię dziewięć praktycznych wskazówek na temat promocji marki podcastu, jak również jego poszczególnych odcinków, a Ty będziesz mógł je zastosować już w tej chwili.

Podcast w promocji biznesu
Część 3. Jak promować podcast

Jak każdy format content-marketingowy, także podcast wymaga dystrybucji i wsparcia działaniami promocyjnymi różnego rodzaju. Żadna, nawet najlepsza treść nie dotrze do szerokiego grona odbiorców, jeśli sami o to nie zadbamy. Potwierdzeniem tego jest fakt, że nawet popularni na całym świecie podcasterzy (np. Tim Ferriss) w różny sposób promują nowe odcinki. I właśnie o tych różnych sposobach opowiem w tym artykule. Przedstawię dziewięć praktycznych wskazówek na temat promocji marki podcastu, jak również jego poszczególnych odcinków, a Ty będziesz mógł je zastosować już w tej chwili.
Jak każdy format content-marketingowy, także podcast wymaga dystrybucji i wsparcia działaniami promocyjnymi różnego rodzaju. Żadna, nawet najlepsza treść nie dotrze do szerokiego grona odbiorców, jeśli sami o to nie zadbamy. Potwierdzeniem tego jest fakt, że nawet popularni na całym świecie podcasterzy (np. Tim Ferriss) w różny sposób promują nowe odcinki. I właśnie o tych różnych sposobach opowiem w tym artykule. Przedstawię dziewięć praktycznych wskazówek na temat promocji marki podcastu, jak również jego poszczególnych odcinków, a Ty będziesz mógł je zastosować już w tej chwili.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę