40 WYDANIE M+!

Zyskaj praktyczną wiedzę o e-mail marketingu i automatyzacji

Sprawdź!

Przyszłość marketingu to wszechkanałowość
Część 2. Integracja

Miło mi powitać Cię w kolejnej części cyklu, poświęconego marketingowi omnichannel. Z poprzedniego artykułu dowiedziałeś się, czym jest wszechkanałowość i jak przekłada się ona na konkretne rezultaty biznesowe. Mam nadzieję, że przekonałem Cię również do tego, że warto proponować klientom spójną ścieżkę doświadczeń w relacji z Twoją marką, a dane zebrane w ten sposób wykorzystywać do personalizacji komunikatów reklamowych.

Przyszłość marketingu to wszechkanałowość
Część 2. Integracja

Miło mi powitać Cię w kolejnej części cyklu, poświęconego marketingowi omnichannel. Z poprzedniego artykułu dowiedziałeś się, czym jest wszechkanałowość i jak przekłada się ona na konkretne rezultaty biznesowe. Mam nadzieję, że przekonałem Cię również do tego, że warto proponować klientom spójną ścieżkę doświadczeń w relacji z Twoją marką, a dane zebrane w ten sposób wykorzystywać do personalizacji komunikatów reklamowych.
Miło mi powitać Cię w kolejnej części cyklu, poświęconego marketingowi omnichannel. Z poprzedniego artykułu dowiedziałeś się, czym jest wszechkanałowość i jak przekłada się ona na konkretne rezultaty biznesowe. Mam nadzieję, że przekonałem Cię również do tego, że warto proponować klientom spójną ścieżkę doświadczeń w relacji z Twoją marką, a dane zebrane w ten sposób wykorzystywać do personalizacji komunikatów reklamowych.

Polecane prezentacje i narzędzia:

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę