Bestseller!

„Abc marketingu B2B” to obowiązkowa lektura dla marketerów B2B!

Dowiedz się więcej

Czym jest onboarding potencjalnego klienta i jak go wdrożyć w swoim biznesie?

Pozyskanie nowego klienta jest o wiele bardziej czasochłonne i kosztowne niż utrzymanie posiadanego. W dodatku często nowy użytkownik jest od początku nieaktywny, bo tylko zarejestrował się w serwisie i nie wykonał pożądanych przez marketerów akcji. A to właśnie początkowy okres, tuż po rejestracji jest tym, w którym użytkownik jest najbardziej zaangażowany w komunikację. Dlatego powinieneś to jak najlepiej wykorzystać przygotowując tzw. proces onboardingu użytkownika, który podtrzyma początkowe zaangażowanie oraz ułatwi osiągnięcie Twojego głównego celu biznesowego.

Czym jest onboarding potencjalnego klienta i jak go wdrożyć w swoim biznesie?

Pozyskanie nowego klienta jest o wiele bardziej czasochłonne i kosztowne niż utrzymanie posiadanego. W dodatku często nowy użytkownik jest od początku nieaktywny, bo tylko zarejestrował się w serwisie i nie wykonał pożądanych przez marketerów akcji. A to właśnie początkowy okres, tuż po rejestracji jest tym, w którym użytkownik jest najbardziej zaangażowany w komunikację. Dlatego powinieneś to jak najlepiej wykorzystać przygotowując tzw. proces onboardingu użytkownika, który podtrzyma początkowe zaangażowanie oraz ułatwi osiągnięcie Twojego głównego celu biznesowego.
Pozyskanie nowego klienta jest o wiele bardziej czasochłonne i kosztowne niż utrzymanie posiadanego. W dodatku często nowy użytkownik jest od początku nieaktywny, bo tylko zarejestrował się w serwisie i nie wykonał pożądanych przez marketerów akcji. A to właśnie początkowy okres, tuż po rejestracji jest tym, w którym użytkownik jest najbardziej zaangażowany w komunikację. Dlatego powinieneś to jak najlepiej wykorzystać przygotowując tzw. proces onboardingu użytkownika, który podtrzyma początkowe zaangażowanie oraz ułatwi osiągnięcie Twojego głównego celu biznesowego.

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę