Nowy numer o social mediach

Dowiedz się jak skutecznie reklamować się, sprzedawać i obsługiwać klientów w social mediach.

Zobacz numer

Marketing trzeciej fali feminizmu

Jeszcze nigdy w historii, kobiety nie uzyskały takiej pozycji, jak obecnie. Angela Merkel, Teresa May, J.K. Rowling, czy prezes General Motors Mary T. Barra, są przykładami ciągle rosnącej pozycji kobiet w społeczeństwie. Mimo tych, jakże ikonicznych przykładów, wciąż można mówić o znaczących nierównościach społecznych i dyskryminacji ze względu na płeć. Feminizm jest aktywnym ruchem, który ciągle się rozwija, tworząc coraz to nowe inicjatywy społeczne. Te inicjatywy powinny być brane pod uwagę w przypadku każdej kampanii marketingowej.

Marketing trzeciej fali feminizmu

Jeszcze nigdy w historii, kobiety nie uzyskały takiej pozycji, jak obecnie. Angela Merkel, Teresa May, J.K. Rowling, czy prezes General Motors Mary T. Barra, są przykładami ciągle rosnącej pozycji kobiet w społeczeństwie. Mimo tych, jakże ikonicznych przykładów, wciąż można mówić o znaczących nierównościach społecznych i dyskryminacji ze względu na płeć. Feminizm jest aktywnym ruchem, który ciągle się rozwija, tworząc coraz to nowe inicjatywy społeczne. Te inicjatywy powinny być brane pod uwagę w przypadku każdej kampanii marketingowej.
Jeszcze nigdy w historii, kobiety nie uzyskały takiej pozycji, jak obecnie. Angela Merkel, Teresa May, J.K. Rowling, czy prezes General Motors Mary T. Barra, są przykładami ciągle rosnącej pozycji kobiet w społeczeństwie. Mimo tych, jakże ikonicznych przykładów, wciąż można mówić o znaczących nierównościach społecznych i dyskryminacji ze względu na płeć. Feminizm jest aktywnym ruchem, który ciągle się rozwija, tworząc coraz to nowe inicjatywy społeczne. Te inicjatywy powinny być brane pod uwagę w przypadku każdej kampanii marketingowej.

Polecane prezentacje i narzędzia:

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę