Już jest nowy numer!

Personal branding krok po kroku

Dowiedz się więcej

Personal branding krok po kroku. Sprawdź nowy numer „Marketera+”

W numerze prezentujemy różne spojrzenia na personal branding, tak żeby każdy znalazł w nim coś dla siebie. Dowiesz się m.in.: jakie są dwa główne podejścia do budowania marki osobistej, jak przejść przez proces jej projektowania krok po kroku i jakie jest ryzyko drogi na skróty. Podpowiadamy też, co się składa na markę eksperta oraz jak o swój wizerunek powinni dbać poszukujący pracy. Dowiesz się, jak określić cele komunikacji swojej marki osobistej, a także od czego zacząć porządki na profilach na Facebooku i LinkedInie, żeby wywierać dobre pierwsze wrażenie na potencjalnych klientach czy rekruterach.

Personal branding krok po kroku. Sprawdź nowy numer „Marketera+”

W numerze prezentujemy różne spojrzenia na personal branding, tak żeby każdy znalazł w nim coś dla siebie. Dowiesz się m.in.: jakie są dwa główne podejścia do budowania marki osobistej, jak przejść przez proces jej projektowania krok po kroku i jakie jest ryzyko drogi na skróty. Podpowiadamy też, co się składa na markę eksperta oraz jak o swój wizerunek powinni dbać poszukujący pracy. Dowiesz się, jak określić cele komunikacji swojej marki osobistej, a także od czego zacząć porządki na profilach na Facebooku i LinkedInie, żeby wywierać dobre pierwsze wrażenie na potencjalnych klientach czy rekruterach.

Jak to zrobić? Jak stworzyć strategię personalbrandingową i skutecznie ją wdrożyć, żeby wykreować spójny i przekonujący wizerunek w życiu prywatnym i zawodowym? Odpowiedź na te pytania znajdziesz na kolejnych stronach „Marketera+”. Wraz z zaproszonymi ekspertami prezentujemy sprawdzone strategie, techniki i narzędzia, dzięki którym zbudujesz markę osobistą – autentyczną i zgodną z Twoimi wartościami, a zarazem cieszącą się zaufaniem i dobrą reputacją.

W personal brandingu nie chodzi o robienie hałasu. Dbaj więc o to, aby Twoja marka kojarzyła się z wiedzą i kompetencjami – bądź ekspertem, a nie celebrytą. Wszelkie manipulacje i oszustwa prędzej czy później prowadzą do kryzysów PR-owych. Wykreowany przez Ciebie wizerunek musi być spójny z tym, co odbiorcy naprawdę od Ciebie otrzymują. W przeciwnym razie mogą stracić do Ciebie zaufanie i odwrócić się od Twojej marki.

Kup teraz najnowszy numer „Marketer+”
z dodatkiem „Przewodnik po nowoczesnych eventach 2019”

Z tematu numeru dowiesz się m.in.:

  • co powoduje, że ludzie fascynują się markami osobistymi i chcą od nich kupować,
  • jak skomercjalizować inwestycję w markę osobistą,
  • co jest kluczem do zbudowania silnej i wyjątkowej marki osobistej,
  • od czego zacząć porządki na profilach na Facebooku i LinkedInie, aby zrobić dobre pierwsze wrażenie na potencjalnych klientach czy rekruterach,
  • jakie są trzy główne strategie budowania marki w sieci,
  • dlaczego komunikacja to ostatnie, do czego powinna się brać marka osobista,
  • na jakich elementach powinna się opierać koncepcja Twojej marki oraz jakie sposoby i narzędzia pomogą je odkryć,
  • jak wykorzystać szablon modelu biznesowego do planowania i porządkowania działań związanych z marką osobistą,
  • jak analizować, czego potrzebują od Twojej marki odbiorcy i czym jest dla nich to, co im dostarczasz,
  • jak przejść przez proces projektowania marki osobistej krok po kroku,
  • czy silne marki osobiste to te, które krzyczą najgłośniej,
  • co sprzyja wiarygodności marki osobistej,
  • czy marka osobista buduje wartość postrzeganą specjalisty na rynku,
  • jakie jest ryzyko budowania marki osobistej na skróty,
  • od czego zacząć pracę nad marką osobistą,
  • co powoduje kryzys marki osobistej, a co wzmacnia jej wiarygodność,
  • dlaczego warto poświęcić czas i zasoby na budowanie marki osobistej,
  • jak stworzyć piramidę marketingową sukcesu marki osobistej,
  • dlaczego strategia komunikacji powinna być elementem personal brandingu,
  • co jest istotne w strategii komunikacji marki osobistej,
  • jak przeprowadzić audyt własnego wizerunku w sieci,
  • jak określić cele komunikacji oraz co i do kogo mówisz,
  • co sprawia, że marka osobista jest wiarygodna,
  • jak określić, jaka komunikacja jest wartościowa dla Twoich odbiorców,
  • jakie ważne pytania trzeba sobie zadać w procesie tworzenia strategii komunikacji, aby była ona spójna z Twoją osobą,
  • z czego wynika konieczność posiadania spójnego i dobrze wykreowanego wizerunku,
  • co się składa na markę eksperta,
  • jak zbudować wizerunek biznesowy, który wzmocni wizerunek całej firmy,
  • jakie są najważniejsze obszary – widoczne online – które składają się na markę eksperta,
  • jak wykorzystać siłę marki osobistej w komunikacji firmy z rynkiem, aby skutecznie sprzedawać produkty i usługi,
  • czego od marki oczekuje nowy odbiorca,
  • kogo warto wybrać na ambasadora marki,
  • na czym polega budowanie relacji,
  • jakie zasady pomogą Ci zbudować trwałe relacje biznesowe,
  • jak podejść do segmentacji i zrozumieć motywację klienta,
  • jaką funkcję pełnią media społecznościowe w procesie decyzyjnym w B2B,
  • czym jest social selling i jak nawiązać kontakt w mediach społecznościowych,
  • dlaczego cold calling już nie działa,
  • jak domknąć sprzedaż na bazie budowania relacji,
  • jak marka osobista wpływa na pozycję pracownika na rynku pracy,
  • jak budować markę osobistą pracownika,
  • na czym oprzeć swój wizerunek zawodowy,
  • jak o personal branding powinni dbać poszukujący pracy,
  • czym jest introwersja,
  • jak budować markę osobistą introwertyka,
  • jaka jest różnica między introwertykiem o umyśle analitycznym a introwertykiem „grzecznym”,
  • w czym introwertyk wygrywa z ekstrawertykiem,
  • jakie są mocne i słabe strony introwertyka,
  • co wpisać w CV introwertyka,
  • jaką prawdę psychologiczną obrazuje wykres Krugera-Dunninga,
  • jakie są dwa główne podejścia do budowania marki osobistej,
  • czego musi być świadomy profesjonalista, który buduje markę osobistą,
  • jakie są niebezpieczeństwa związane z budowaniem marki osobistej.

nowy numer marketer plus Personal branding krok po kroku

Kup teraz najnowszy numer „Marketer+”
z dodatkiem „Przewodnik po nowoczesnych eventach 2019”

Z dodatku „Przewodnik po nowoczesnych eventach” dowiesz się m.in.:

  • w czym event bazujący na kreatywnej technologii jest lepszy od tradycyjnego,
  • jak uzyskać przewagę komunikacyjną online i offline,
  • jakie są rezultaty dobrze przeprowadzonego eventu,
  • jaką funkcję pełni event marketing w rozwoju biznesu,
  • jak zmierzyć skuteczność wydarzenia,
  • z jakich narzędzi warto korzystać w mierzeniu skuteczności event marketingu,
  • jakie cele i KPI dobrać do efektywnej analityki eventów,
  • jakie trendy panują w eventach w 2019 r.,
  • z jakich technologii warto skorzystać, aby zaskoczyć i zaangażować uczestników wydarzeń,
  • czy w pogoni za efektem „wow” nie zapominasz o tym, co najważniejsze,
  • jak dopasować event do potrzeb odbiorców,
  • jak sprawić, żeby event był wartościowy pod względem merytorycznym,

Personal branding nowy numer marketer plus dodatek

Kup teraz najnowszy numer „Marketer+”
z dodatkiem „Przewodnik po nowoczesnych eventach 2019”

Ze stałych cykli dowiesz się m.in.:

  • jakie pytania powinieneś sobie zadać przed rozpoczęciem podcastowania,
  • jak zaplanować podcast firmowy,
  • jaki sprzęt wybrać na starcie przygody z podcastowaniem,
  • jak nagrywać podcast przy ograniczonym budżecie,
  • o co zadbać, aby podcast był miły dla ucha,
  • na jakie elementy brandingowe warto zwrócić uwagę w tworzeniu podcastu i jak go wypromować,
  • jakie pytania warto sobie zadać, jeśli zdecydujesz się na stworzenie platformy komunikacji,
  • jakie etapy pracy nad platformą komunikacji są kluczowe,
  • kto odpowiada za każdy z etapów i co się na nich dzieje,
  • jakie pytania pomogą Ci ocenić pomysł na platformę kreatywną,
  • jak zbierać dane subskrybentów offline, a jak tego nie robić,
  • jak przygotować formularz drukowany do zbierania danych klientów offline,
  • jakie pierwsze kroki podjąć po pozyskaniu adresu e-mailowego subskrybenta,
  • o czym pamiętać podczas zbierania danych subskrybentów w miejscu sprzedaży lub podczas eventu,
  • jak łączyć działania związane ze zbieraniem bazy subskrybentów offline i online,
  • jaka jest natura przewidywalności w biznesie,
  • jakie są narzędzia i metody analizy predykcyjnej,
  • czym są dark data i nadpodaż danych.

Kup teraz najnowszy numer „Marketer+”
z dodatkiem „Przewodnik po nowoczesnych eventach 2019”

Ponadto:

  • jak stworzyć treści wideo do telewizji i internetu, aby zostały zauważone przez odbiorców i pozwoliły marketerom osiągnąć założone cele,
  • jak dopasować przekaz marki do poszczególnych nośników komunikacji,
  • co zrobić, aby statystyczny widz zauważył Twoją reklamę w telewizji,czym charakteryzują się odbiorcy, do których chcesz dotrzeć za
  • wideo w sieci,
  • czy influencer jest sposobem na adblocka,
  • czym jest rebranding i kiedy staje się „probrandingiem”,
  • jakie są: marka jutra, jej komunikacja oraz logotyp,
  • jak brandy będą wpływały na zmysły i emocje i co będzie łączyło z nimi ludzi w najbliższych kwartałach,
  • jakie narzędzia cyfrowe są pomocne na każdym z etapów tworzenia contentu,
  • jak zachęcić do lektury swojego tekstu,
  • jak poradzić sobie z trudnymi wyrazami,
  • jak zwiększyć czytelność artykułu,

Autorami najnowszego wydania są:

Paweł Białas, Radosław Brzuska, Agata Chmielewska, Jan Czerniawski, Patryk Felmet, Michał Gajewski, Bartosz Gostkowski, Marta Kaleta, Barbara Kozanecka, Mariusz Łodyga, Marta Michałowska, Nina Ewa Mrożek, Grzegorz Nowak, Agnieszka Padzik-Wołos, Paweł Sala, Jacek Szlak, Rafał Szymański, Paweł Tkaczyk, Wojtek Walczak, Agnieszka Walczak-Skałecka, Joanna Warszawska, Izabela Wołyniec-Sobczak

Kup teraz najnowszy numer „Marketer+”
z dodatkiem „Przewodnik po nowoczesnych eventach 2019”

Polecane prezentacje i narzędzia:

B-MIND

B-MIND to Interactive Software House z kompetencjami Agencji Interaktywnej, specjalizujący się w tworzeniu internetowych usług i produktów bezpośrednio dla marek, jak i Klientów Agencyjnych.

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę