Zobacz teraz!

Planowanie budżetu i pomiar efektywności działań marketingowych

Dowiedz się więcej

Personal branding krok po kroku. Sprawdź nowy numer „Marketera+”

W numerze prezentujemy różne spojrzenia na personal branding, tak żeby każdy znalazł w nim coś dla siebie. Dowiesz się m.in.: jakie są dwa główne podejścia do budowania marki osobistej, jak przejść przez proces jej projektowania krok po kroku i jakie jest ryzyko drogi na skróty. Podpowiadamy też, co się składa na markę eksperta oraz jak o swój wizerunek powinni dbać poszukujący pracy. Dowiesz się, jak określić cele komunikacji swojej marki osobistej, a także od czego zacząć porządki na profilach na Facebooku i LinkedInie, żeby wywierać dobre pierwsze wrażenie na potencjalnych klientach czy rekruterach.

Personal branding krok po kroku. Sprawdź nowy numer „Marketera+”

W numerze prezentujemy różne spojrzenia na personal branding, tak żeby każdy znalazł w nim coś dla siebie. Dowiesz się m.in.: jakie są dwa główne podejścia do budowania marki osobistej, jak przejść przez proces jej projektowania krok po kroku i jakie jest ryzyko drogi na skróty. Podpowiadamy też, co się składa na markę eksperta oraz jak o swój wizerunek powinni dbać poszukujący pracy. Dowiesz się, jak określić cele komunikacji swojej marki osobistej, a także od czego zacząć porządki na profilach na Facebooku i LinkedInie, żeby wywierać dobre pierwsze wrażenie na potencjalnych klientach czy rekruterach.

Jak to zrobić? Jak stworzyć strategię personalbrandingową i skutecznie ją wdrożyć, żeby wykreować spójny i przekonujący wizerunek w życiu prywatnym i zawodowym? Odpowiedź na te pytania znajdziesz na kolejnych stronach „Marketera+”. Wraz z zaproszonymi ekspertami prezentujemy sprawdzone strategie, techniki i narzędzia, dzięki którym zbudujesz markę osobistą – autentyczną i zgodną z Twoimi wartościami, a zarazem cieszącą się zaufaniem i dobrą reputacją.

W personal brandingu nie chodzi o robienie hałasu. Dbaj więc o to, aby Twoja marka kojarzyła się z wiedzą i kompetencjami – bądź ekspertem, a nie celebrytą. Wszelkie manipulacje i oszustwa prędzej czy później prowadzą do kryzysów PR-owych. Wykreowany przez Ciebie wizerunek musi być spójny z tym, co odbiorcy naprawdę od Ciebie otrzymują. W przeciwnym razie mogą stracić do Ciebie zaufanie i odwrócić się od Twojej marki.

Kup teraz najnowszy numer „Marketer+”
z dodatkiem „Przewodnik po nowoczesnych eventach 2019”

Z tematu numeru dowiesz się m.in.:

  • co powoduje, że ludzie fascynują się markami osobistymi i chcą od nich kupować,
  • jak skomercjalizować inwestycję w markę osobistą,
  • co jest kluczem do zbudowania silnej i wyjątkowej marki osobistej,
  • od czego zacząć porządki na profilach na Facebooku i LinkedInie, aby zrobić dobre pierwsze wrażenie na potencjalnych klientach czy rekruterach,
  • jakie są trzy główne strategie budowania marki w sieci,
  • dlaczego komunikacja to ostatnie, do czego powinna się brać marka osobista,
  • na jakich elementach powinna się opierać koncepcja Twojej marki oraz jakie sposoby i narzędzia pomogą je odkryć,
  • jak wykorzystać szablon modelu biznesowego do planowania i porządkowania działań związanych z marką osobistą,
  • jak analizować, czego potrzebują od Twojej marki odbiorcy i czym jest dla nich to, co im dostarczasz,
  • jak przejść przez proces projektowania marki osobistej krok po kroku,
  • czy silne marki osobiste to te, które krzyczą najgłośniej,
  • co sprzyja wiarygodności marki osobistej,
  • czy marka osobista buduje wartość postrzeganą specjalisty na rynku,
  • jakie jest ryzyko budowania marki osobistej na skróty,
  • od czego zacząć pracę nad marką osobistą,
  • co powoduje kryzys marki osobistej, a co wzmacnia jej wiarygodność,
  • dlaczego warto poświęcić czas i zasoby na budowanie marki osobistej,
  • jak stworzyć piramidę marketingową sukcesu marki osobistej,
  • dlaczego strategia komunikacji powinna być elementem personal brandingu,
  • co jest istotne w strategii komunikacji marki osobistej,
  • jak przeprowadzić audyt własnego wizerunku w sieci,
  • jak określić cele komunikacji oraz co i do kogo mówisz,
  • co sprawia, że marka osobista jest wiarygodna,
  • jak określić, jaka komunikacja jest wartościowa dla Twoich odbiorców,
  • jakie ważne pytania trzeba sobie zadać w procesie tworzenia strategii komunikacji, aby była ona spójna z Twoją osobą,
  • z czego wynika konieczność posiadania spójnego i dobrze wykreowanego wizerunku,
  • co się składa na markę eksperta,
  • jak zbudować wizerunek biznesowy, który wzmocni wizerunek całej firmy,
  • jakie są najważniejsze obszary – widoczne online – które składają się na markę eksperta,
  • jak wykorzystać siłę marki osobistej w komunikacji firmy z rynkiem, aby skutecznie sprzedawać produkty i usługi,
  • czego od marki oczekuje nowy odbiorca,
  • kogo warto wybrać na ambasadora marki,
  • na czym polega budowanie relacji,
  • jakie zasady pomogą Ci zbudować trwałe relacje biznesowe,
  • jak podejść do segmentacji i zrozumieć motywację klienta,
  • jaką funkcję pełnią media społecznościowe w procesie decyzyjnym w B2B,
  • czym jest social selling i jak nawiązać kontakt w mediach społecznościowych,
  • dlaczego cold calling już nie działa,
  • jak domknąć sprzedaż na bazie budowania relacji,
  • jak marka osobista wpływa na pozycję pracownika na rynku pracy,
  • jak budować markę osobistą pracownika,
  • na czym oprzeć swój wizerunek zawodowy,
  • jak o personal branding powinni dbać poszukujący pracy,
  • czym jest introwersja,
  • jak budować markę osobistą introwertyka,
  • jaka jest różnica między introwertykiem o umyśle analitycznym a introwertykiem „grzecznym”,
  • w czym introwertyk wygrywa z ekstrawertykiem,
  • jakie są mocne i słabe strony introwertyka,
  • co wpisać w CV introwertyka,
  • jaką prawdę psychologiczną obrazuje wykres Krugera-Dunninga,
  • jakie są dwa główne podejścia do budowania marki osobistej,
  • czego musi być świadomy profesjonalista, który buduje markę osobistą,
  • jakie są niebezpieczeństwa związane z budowaniem marki osobistej.

nowy numer marketer plus Personal branding krok po kroku

Kup teraz najnowszy numer „Marketer+”
z dodatkiem „Przewodnik po nowoczesnych eventach 2019”

Z dodatku „Przewodnik po nowoczesnych eventach” dowiesz się m.in.:

  • w czym event bazujący na kreatywnej technologii jest lepszy od tradycyjnego,
  • jak uzyskać przewagę komunikacyjną online i offline,
  • jakie są rezultaty dobrze przeprowadzonego eventu,
  • jaką funkcję pełni event marketing w rozwoju biznesu,
  • jak zmierzyć skuteczność wydarzenia,
  • z jakich narzędzi warto korzystać w mierzeniu skuteczności event marketingu,
  • jakie cele i KPI dobrać do efektywnej analityki eventów,
  • jakie trendy panują w eventach w 2019 r.,
  • z jakich technologii warto skorzystać, aby zaskoczyć i zaangażować uczestników wydarzeń,
  • czy w pogoni za efektem „wow” nie zapominasz o tym, co najważniejsze,
  • jak dopasować event do potrzeb odbiorców,
  • jak sprawić, żeby event był wartościowy pod względem merytorycznym,

Personal branding nowy numer marketer plus dodatek

Kup teraz najnowszy numer „Marketer+”
z dodatkiem „Przewodnik po nowoczesnych eventach 2019”

Ze stałych cykli dowiesz się m.in.:

  • jakie pytania powinieneś sobie zadać przed rozpoczęciem podcastowania,
  • jak zaplanować podcast firmowy,
  • jaki sprzęt wybrać na starcie przygody z podcastowaniem,
  • jak nagrywać podcast przy ograniczonym budżecie,
  • o co zadbać, aby podcast był miły dla ucha,
  • na jakie elementy brandingowe warto zwrócić uwagę w tworzeniu podcastu i jak go wypromować,
  • jakie pytania warto sobie zadać, jeśli zdecydujesz się na stworzenie platformy komunikacji,
  • jakie etapy pracy nad platformą komunikacji są kluczowe,
  • kto odpowiada za każdy z etapów i co się na nich dzieje,
  • jakie pytania pomogą Ci ocenić pomysł na platformę kreatywną,
  • jak zbierać dane subskrybentów offline, a jak tego nie robić,
  • jak przygotować formularz drukowany do zbierania danych klientów offline,
  • jakie pierwsze kroki podjąć po pozyskaniu adresu e-mailowego subskrybenta,
  • o czym pamiętać podczas zbierania danych subskrybentów w miejscu sprzedaży lub podczas eventu,
  • jak łączyć działania związane ze zbieraniem bazy subskrybentów offline i online,
  • jaka jest natura przewidywalności w biznesie,
  • jakie są narzędzia i metody analizy predykcyjnej,
  • czym są dark data i nadpodaż danych.

Kup teraz najnowszy numer „Marketer+”
z dodatkiem „Przewodnik po nowoczesnych eventach 2019”

Ponadto:

  • jak stworzyć treści wideo do telewizji i internetu, aby zostały zauważone przez odbiorców i pozwoliły marketerom osiągnąć założone cele,
  • jak dopasować przekaz marki do poszczególnych nośników komunikacji,
  • co zrobić, aby statystyczny widz zauważył Twoją reklamę w telewizji,czym charakteryzują się odbiorcy, do których chcesz dotrzeć za
  • wideo w sieci,
  • czy influencer jest sposobem na adblocka,
  • czym jest rebranding i kiedy staje się „probrandingiem”,
  • jakie są: marka jutra, jej komunikacja oraz logotyp,
  • jak brandy będą wpływały na zmysły i emocje i co będzie łączyło z nimi ludzi w najbliższych kwartałach,
  • jakie narzędzia cyfrowe są pomocne na każdym z etapów tworzenia contentu,
  • jak zachęcić do lektury swojego tekstu,
  • jak poradzić sobie z trudnymi wyrazami,
  • jak zwiększyć czytelność artykułu,

Autorami najnowszego wydania są:

Paweł Białas, Radosław Brzuska, Agata Chmielewska, Jan Czerniawski, Patryk Felmet, Michał Gajewski, Bartosz Gostkowski, Marta Kaleta, Barbara Kozanecka, Mariusz Łodyga, Marta Michałowska, Nina Ewa Mrożek, Grzegorz Nowak, Agnieszka Padzik-Wołos, Paweł Sala, Jacek Szlak, Rafał Szymański, Paweł Tkaczyk, Wojtek Walczak, Agnieszka Walczak-Skałecka, Joanna Warszawska, Izabela Wołyniec-Sobczak

Kup teraz najnowszy numer „Marketer+”
z dodatkiem „Przewodnik po nowoczesnych eventach 2019”

Polecane prezentacje i narzędzia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę