Skuteczny marketing przy niskim budżecie

Sprawdź nowy numer i dowiedz się jak działać skutecznie przy ograniczonym budżecie

Zobacz numer

Wyzwania wdrożenia modelu omnichannel commerce z perspektywy różnych branż

Sklepy stacjonarne, mimo plotek o zagarnięciu całej sprzedaży przez internet, nie znikną. Dzieje się nawet odwrotnie – online’owi gracze otwierają showroomy i sklepy stacjonarne (Amazon, eBay). Sieci handlowe zmieniają się jednak nie tylko ze względu na potrzeby i oczekiwania konsumentów, ale też dzięki rozwojowi technologii. Najważniejszy wydaje się być jednak dobry plan na osiągnięcie spójności, zarówno tej pomiędzy różnymi formami kontaktu z klientem, jak i obsługi w odczuciu klienta.

Wyzwania wdrożenia modelu omnichannel commerce z perspektywy różnych branż

Sklepy stacjonarne, mimo plotek o zagarnięciu całej sprzedaży przez internet, nie znikną. Dzieje się nawet odwrotnie – online’owi gracze otwierają showroomy i sklepy stacjonarne (Amazon, eBay). Sieci handlowe zmieniają się jednak nie tylko ze względu na potrzeby i oczekiwania konsumentów, ale też dzięki rozwojowi technologii. Najważniejszy wydaje się być jednak dobry plan na osiągnięcie spójności, zarówno tej pomiędzy różnymi formami kontaktu z klientem, jak i obsługi w odczuciu klienta.
Sklepy stacjonarne, mimo plotek o zagarnięciu całej sprzedaży przez internet, nie znikną. Dzieje się nawet odwrotnie – online’owi gracze otwierają showroomy i sklepy stacjonarne (Amazon, eBay). Sieci handlowe zmieniają się jednak nie tylko ze względu na potrzeby i oczekiwania konsumentów, ale też dzięki rozwojowi technologii. Najważniejszy wydaje się być jednak dobry plan na osiągnięcie spójności, zarówno tej pomiędzy różnymi formami kontaktu z klientem, jak i obsługi w odczuciu klienta.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

Czeki BLIK wdrożone wraz z Motivation Direct

Konsumenci we współczesnym świecie przyzwyczajeni są do błyskawicznych realizacji ich zamówień i natychmiastowego dostępu do wielu zasobów, również krótkiego tempa realizacji oczekują w zakresie gratyfikacji w programach lojalnościowych. W świecie transakcji bezgotówkowych i zakupów online jest to jak najbardziej możliwe, wymaga jednak przełamania schematów i sięgnięcia po narzędzia wprowadzające zupełnie nową jakość na rynku.

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę