Zobacz nowy numer!

Planuj, wdrażaj i optymalizuj skuteczne kampanie z influencerami

Sprawdź!

Lead – kość niezgody

Większość marketerów B2B deklaruje, że ich najważniejszym zadaniem jest generowanie leadów. Jednak fakt posługiwania się wieloma definicjami leadu może rodzić poważne problemy w komunikacji z działami sprzedaży i utrudniać ocenę pracy marketerów. Dlatego dziś w ABC Marketingu B2B o tym, czym jest lead, czym różni się od prospektu i szansy sprzedaży. Dowiesz się też dlaczego tak ważne jest posiadanie jednej, spójnej definicji leadu.

Lead – kość niezgody

Większość marketerów B2B deklaruje, że ich najważniejszym zadaniem jest generowanie leadów. Jednak fakt posługiwania się wieloma definicjami leadu może rodzić poważne problemy w komunikacji z działami sprzedaży i utrudniać ocenę pracy marketerów. Dlatego dziś w ABC Marketingu B2B o tym, czym jest lead, czym różni się od prospektu i szansy sprzedaży. Dowiesz się też dlaczego tak ważne jest posiadanie jednej, spójnej definicji leadu.
Większość marketerów B2B deklaruje, że ich najważniejszym zadaniem jest generowanie leadów. Jednak fakt posługiwania się wieloma definicjami leadu może rodzić poważne problemy w komunikacji z działami sprzedaży i utrudniać ocenę pracy marketerów. Dlatego dziś w ABC Marketingu B2B o tym, czym jest lead, czym różni się od prospektu i szansy sprzedaży. Dowiesz się też dlaczego tak ważne jest posiadanie jednej, spójnej definicji leadu.

Polecane prezentacje i narzędzia:

Edenred

Odkryj Edenred i sprawdź, co możemy zrobić, aby Twoja sprzedaż wzrosła, a kontrahenci, konsumenci i przedstawiciele handlowi byli zmotywowani i lojalni.

Zobacz prezentację

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę