Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
NAJNOWSZY NUMER

Jak usprawnić e-commerce w B2B i B2C w 2018 roku?

Zamów numer

Co należy wiedzieć o graczach, aby nie stracić 13 milionów. Cz. 2.

Pół roku wystarczyło, żeby liczba konsumentów spadła z 1,8 mln do mniej niż 3 tys. Tymi konsumentami byli gracze For Honor. Kto zawinił: twórcy czy marketingowcy?

Co należy wiedzieć o graczach, aby nie stracić 13 milionów. Cz. 2.

Czas czytania: ok. 11 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • jakie są najważniejsze dla marketingu cechy społeczności graczy,
  • jaki potencjał i jakie ryzyko leży w komunikacji ze społecznością graczy,
  • jak do nich mówić, żeby być słyszanym i kochanym,
  • jak (nie) stracić 95% fanów w pół roku.
Pół roku wystarczyło, żeby liczba konsumentów spadła z 1,8 mln do mniej niż 3 tys. Tymi konsumentami byli gracze For Honor. Kto zawinił: twórcy czy marketingowcy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.