Zobacz teraz!

Planowanie budżetu i pomiar efektywności działań marketingowych

Dowiedz się więcej

Niezwykłe kreacje e-mailowe, czyli jak tworzyć skuteczne e-maile Część 3.

Dzisiaj chcę opowiedzieć Ci o pewnym specyficznym rodzaju e-maili, które można stosować w celu zwiększenia interakcji z odbiorcami. E-maile te mają charakter tekstowy i zazwyczaj nie wyglądają na zbyt ładne i atrakcyjne… natomiast nie oznacza to, że nie są skuteczne. Większość marketerów, projektując swoją komunikację e-mail marketingową, skupia się na pięknych desingnerskich szablonach newsletterów i mailingów. Te graficzne formy są na pierwszy rzut oka bardzo atrakcyjne i wydaje się, że nie mogą z nimi konkurować e-maile tekstowe. Oczywiście tylko na pierwszy rzut oka…

Niezwykłe kreacje e-mailowe, czyli jak tworzyć skuteczne e-maile Część 3.

Dzisiaj chcę opowiedzieć Ci o pewnym specyficznym rodzaju e-maili, które można stosować w celu zwiększenia interakcji z odbiorcami. E-maile te mają charakter tekstowy i zazwyczaj nie wyglądają na zbyt ładne i atrakcyjne… natomiast nie oznacza to, że nie są skuteczne. Większość marketerów, projektując swoją komunikację e-mail marketingową, skupia się na pięknych desingnerskich szablonach newsletterów i mailingów. Te graficzne formy są na pierwszy rzut oka bardzo atrakcyjne i wydaje się, że nie mogą z nimi konkurować e-maile tekstowe. Oczywiście tylko na pierwszy rzut oka…
Dzisiaj chcę opowiedzieć Ci o pewnym specyficznym rodzaju e-maili, które można stosować w celu zwiększenia interakcji z odbiorcami. E-maile te mają charakter tekstowy i zazwyczaj nie wyglądają na zbyt ładne i atrakcyjne… natomiast nie oznacza to, że nie są skuteczne. Większość marketerów, projektując swoją komunikację e-mail marketingową, skupia się na pięknych desingnerskich szablonach newsletterów i mailingów. Te graficzne formy są na pierwszy rzut oka bardzo atrakcyjne i wydaje się, że nie mogą z nimi konkurować e-maile tekstowe. Oczywiście tylko na pierwszy rzut oka…

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

grey tree

Wizerunek firmy decyduje dziś o przewadze konkurencyjnej na rynkach wielu branż. Przestaje się liczyć, ile konkurencyjnych firm istnieje na rynku. Ważne, ile z nich dostrzegają klienci. Dlatego zajmujemy się kreowaniem wizerunku marek, produktów i usług. Dzięki niemu możesz zyskać długotrwałą przewagę konkurencyjną.

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę