Już jest nowy numer!

Zarządzanie doświadczeniem klienta w praktyce.

Dowiedz się więcej

Niezwykłe kreacje e-mailowe, czyli jak tworzyć skuteczne e-maile Część 3.

Dzisiaj chcę opowiedzieć Ci o pewnym specyficznym rodzaju e-maili, które można stosować w celu zwiększenia interakcji z odbiorcami. E-maile te mają charakter tekstowy i zazwyczaj nie wyglądają na zbyt ładne i atrakcyjne… natomiast nie oznacza to, że nie są skuteczne. Większość marketerów, projektując swoją komunikację e-mail marketingową, skupia się na pięknych desingnerskich szablonach newsletterów i mailingów. Te graficzne formy są na pierwszy rzut oka bardzo atrakcyjne i wydaje się, że nie mogą z nimi konkurować e-maile tekstowe. Oczywiście tylko na pierwszy rzut oka…

Niezwykłe kreacje e-mailowe, czyli jak tworzyć skuteczne e-maile Część 3.

Dzisiaj chcę opowiedzieć Ci o pewnym specyficznym rodzaju e-maili, które można stosować w celu zwiększenia interakcji z odbiorcami. E-maile te mają charakter tekstowy i zazwyczaj nie wyglądają na zbyt ładne i atrakcyjne… natomiast nie oznacza to, że nie są skuteczne. Większość marketerów, projektując swoją komunikację e-mail marketingową, skupia się na pięknych desingnerskich szablonach newsletterów i mailingów. Te graficzne formy są na pierwszy rzut oka bardzo atrakcyjne i wydaje się, że nie mogą z nimi konkurować e-maile tekstowe. Oczywiście tylko na pierwszy rzut oka…
Dzisiaj chcę opowiedzieć Ci o pewnym specyficznym rodzaju e-maili, które można stosować w celu zwiększenia interakcji z odbiorcami. E-maile te mają charakter tekstowy i zazwyczaj nie wyglądają na zbyt ładne i atrakcyjne… natomiast nie oznacza to, że nie są skuteczne. Większość marketerów, projektując swoją komunikację e-mail marketingową, skupia się na pięknych desingnerskich szablonach newsletterów i mailingów. Te graficzne formy są na pierwszy rzut oka bardzo atrakcyjne i wydaje się, że nie mogą z nimi konkurować e-maile tekstowe. Oczywiście tylko na pierwszy rzut oka…

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

Pinpoint

PINPOINT – personalizowane kampanie multikanałowe integrujące pięć kanałów komunikacji: e-mail, SMS, direct mail, wideo i pURL (personalized URL).

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę