Zobacz nowy numer!

Planuj, wdrażaj i optymalizuj skuteczne kampanie z influencerami

Sprawdź!

Czy w roku 2020 pęknie bańka influencerska!?

Według Wikipedii bańka spekulacyjna to „ […] samonapędzający się proces niezrównoważonego wzrostu lub spadku cen dóbr na rynku. Często związany z »nadaktywnością rynkową«, która ma charakter przejściowy. Po okresie stosunkowo szybkiego wzrostu cen dóbr następuje gwałtowny ich spadek, często nazywany »pęknięciem bańki« (krachem), co najczęściej związane jest z radykalnym spadkiem wartości zasobów wielu inwestorów”. Czy mamy więc taką bańkę w marketingu influencerskim?

Czy w roku 2020 pęknie bańka influencerska!?

Według Wikipedii bańka spekulacyjna to „ […] samonapędzający się proces niezrównoważonego wzrostu lub spadku cen dóbr na rynku. Często związany z »nadaktywnością rynkową«, która ma charakter przejściowy. Po okresie stosunkowo szybkiego wzrostu cen dóbr następuje gwałtowny ich spadek, często nazywany »pęknięciem bańki« (krachem), co najczęściej związane jest z radykalnym spadkiem wartości zasobów wielu inwestorów”. Czy mamy więc taką bańkę w marketingu influencerskim?
Według Wikipedii bańka spekulacyjna to „ […] samonapędzający się proces niezrównoważonego wzrostu lub spadku cen dóbr na rynku. Często związany z »nadaktywnością rynkową«, która ma charakter przejściowy. Po okresie stosunkowo szybkiego wzrostu cen dóbr następuje gwałtowny ich spadek, często nazywany »pęknięciem bańki« (krachem), co najczęściej związane jest z radykalnym spadkiem wartości zasobów wielu inwestorów”. Czy mamy więc taką bańkę w marketingu influencerskim?

Polecane prezentacje i narzędzia:

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę