Zobacz teraz!

Planowanie budżetu i pomiar efektywności działań marketingowych

Dowiedz się więcej

E-commerce Standard już 8-9.10.2019 w Warszawie!

Zapraszamy do udziału w XIV edycji jednego z najważniejszych wydarzeń w branży e-commerce. Bogata agenda, dwa dni wydarzenia, podczas których: pierwszego dnia kilkanaście case studies, dyskusje panelowe. Drugiego dnia uczestnicy będę mieli możliwość pogłębienia wiedzy w czasie interaktywnych sesji warsztatowych. Wieczorem zapraszamy na wieczorną imprezę, która będzie doskonałą okazją do networkingu!

E-commerce Standard już 8-9.10.2019 w Warszawie!

Zapraszamy do udziału w XIV edycji jednego z najważniejszych wydarzeń w branży e-commerce. Bogata agenda, dwa dni wydarzenia, podczas których: pierwszego dnia kilkanaście case studies, dyskusje panelowe. Drugiego dnia uczestnicy będę mieli możliwość pogłębienia wiedzy w czasie interaktywnych sesji warsztatowych. Wieczorem zapraszamy na wieczorną imprezę, która będzie doskonałą okazją do networkingu!

W gronie prelegentów m.in.:

  • Rafał Cheliński, Head of E-commerce Division, Cyfrowy Polsat & Polkomtel
  • Bartosz Jabłoński, Director of E-commerce Platform & Innovations, Tally Weijl
  • Kamil Jodełko, Business Project Manager SEPHORA
  • Piotr Frankowski, Dyrektor E-commerce, DUKA
  • Bożena Nawara-Borek, E-commerce Manager Europe/CEEMEA, Swarovski
  • Małgorzata Olszewska, Head of E-commerce, Szumisie.pl
  • Michał Sacha, Dyrektor Marketingu, Digital, IT i E-Commerce, Carrefour
  • Michał Skarżyński, Head of e-Commerce, Etam & Undiz Poland
  • Małgorzata Radkiewicz, E-commerce Director / E-commerce Strategist, Sferis.pl
  • Mateusz Waligórski, Deputy Director of the Digital Solutions Office, PWPW
  • Wojciech Ziemba, E-commerce & Omnichannel Director, Decathlon
  • Maciej Żyto, E-commerce Director, Douglas

W programie m.in.:

  • Kierunki rozwoju e-commerce – dyskusja panelowa z udziałem praktyków.
  • Jak dane mogą posłużyć do efektywnej komunikacji w omnichannel.
  • Jak ułożyć współpracę z partnerami wspierającymi nasz biznes.
  • Struktura, praktyki, rutyna oraz wpływ na organizację zespołu e-commerce.
  • Idealna atrybucja w e-commerce: czy coś takiego w ogóle istnieje.
  • Skalowanie dynamicznie rozwijających się firm e-commerce.
  • Strategie obsługi klienta online i online.
  • Zarządzanie churn w e-commerce spożywczym.
  • Chatboty – przemijająca moda czy narzędzia realnie wspierające biznes.

Jako patron wydarzenia, mamy specjalną zniżkę dla naszych odbiorców – 10% od aktualnie obowiązującej ceny. Aby skorzystać należy zarejestrować się przez link https://www.internetstandard.pl/konferencja/ecommercestandard/wykup?token=marketerplus lub przy rejestracji, wpisać w polu “kody promocyjne” kod marketerplus.

Więcej informacji na stronie www.ecommercestandard.pl.

Do zobaczenia w MsMermiad Conference Center w Warszawie!

Polecane prezentacje i narzędzia:

Pinpoint

PINPOINT – personalizowane kampanie multikanałowe integrujące pięć kanałów komunikacji: e-mail, SMS, direct mail, wideo i pURL (personalized URL).

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę