Bestseller!

„Abc marketingu B2B” to obowiązkowa lektura dla marketerów B2B!

Dowiedz się więcej

UX i optymalizacja tematami grudniowej Auli Polska w Krakowie

11 grudnia 2018 roku odbędzie się siódma edycja Auli Polska w Krakowie. Tym razem tematem głównym będzie “UX i optymalizacja”.

UX i optymalizacja tematami grudniowej Auli Polska w Krakowie

11 grudnia 2018 roku odbędzie się siódma edycja Auli Polska w Krakowie. Tym razem tematem głównym będzie “UX i optymalizacja”.

Podczas wydarzenia, prelegenci podzielą się swoją wiedzą dotyczącą tego, w jaki sposób właściwie przygotowane treści wpływają na optymalizację i SEO, jak skutecznie i legalnie pozyskiwać subskrybentów swojego newslettera, w jaki sposób zaprojektować UX sklepu internetowego, by zakupy w nim były czystą przyjemnością oraz jak wygląda proces projektowania doświadczeń przyszłości.

Kto wystąpi?

  • Szymon Słowik (Takaoto) – podczas swojej prezentacji opowie o roli treści w optymalizacji i pozycjonowaniu. “Czy da się wypozycjonować stronę za pomocą „wartościowych treści”? Jakie treści wpływają na SEO? Gdzie je umieszczać i jak je tworzyć? Co próbuje nam narzucić Google poprzez swoje działania PR-owe, a co tak naprawdę jest premiowane przez algorytm.

Temat wystąpienia: “Content is king? Czyli o wykorzystaniu treści w pozycjonowaniu i optymalizacji”

  • Marcin Kociuba (Strategy Manager, FreshMail) –  podczas swojej prezentacji, Marcin odpowie na pytania m.in. – jak zoptymalizować stronę żeby zwiększyć bazę subskrybentów? Gdzie umieścić formularz zapisu na newsletter? Dlaczego pop-upy irytują użytkowników Twojej strony i co można zrobić, żeby były najbardziej efektywnym narzędziem lead generation? Czy zawsze rabat jest tym, czego oczekuje od Ciebie Twój subskrybent, zostawiając Ci adres email? Jakie dane powinniście zbierać na start?

Temat wystąpienia: “Jak zoptymalizować stronę żeby zwiększyć bazę subskrybentów?”

  • Maria Leńczuk, Gosia Fajgier (UX Researcherki w studiu EDISONDA) Jak powinien wyglądać UX sklepu internetowego, żeby klienci lubili w nim kupować? “Na soczystych przykładach z badań z użytkownikami pokażemy, jak zaprojektować ux sklepu internetowego, który wzbudza same pozytywne emocje” – przekonują prelegentki.

Temat wystąpienia: “Dopieszczeni, nie zirytowani – jak klienci reagują na sklepy internetowe?”

  • Joanna Skorupska – (założycielka & future strategist Radicalzz.studio) opowie o tym, jak wprowadzanie nowych rozwiązań technologicznych wywiera na nas konieczność redefinicji doświadczenia, takiego jakie znamy dziś.

Temat wystąpienia: “Proces projektowania doświadczeń przyszłości”

Wydarzenie odbędzie się w Krakowie w Auditorium Maximum UJ (ul. Krupnicza 33) o godzinie 19:00.

Udział w Aula Polska Kraków jest bezpłatny, jednak wcześniej należy się zapisać.

Bezpłatne wejściówki można pobrać po rejestracji na stronie: https://aulakrk-ux.evenea.pl/

Patroni wydarzenia: Kraków Miastem Startupów, OMG KRK, Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego, Czwartkowe Spotkania Social Media, Biznes Musi Sprzedawać, Marketing Przy Kawie, BIS AGH, Marketer+.


Czym jest Aula Polska?

Jest to cykl bezpłatnych spotkań, które od lat cieszą się ogromnym zainteresowaniem w środowisku nie tylko marketingowym. Zapraszani prelegenci dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem z różnych dziedzin, a każda edycja Auli różni się od siebie tematycznie. Wydarzenia odbywają się w 13 polskich miastach oraz w dwóch za granicą.

W Krakowie organizatorem Auli jest FreshMail.

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę