Media społecznościowe stały się nieodłączną częścią działań marketerów na całym świecie. O ile Facebook jest przysłowiowym must have każdego marketera, to już pozostałe media społecznościowe mogą stanowić pewnego rodzaju wyzwanie. Zwłaszcza jeśli to biznesowe social media, jakim jest chociażby LinkedIn. O tajnikach budowania swojej marki osobistej oraz prowadzenia działań firmy w tym medium przeczytasz w naszym najnowszym e-booku!

POBIERZ BEZPŁATNY E-BOOK
Tysiące możliwości nawiązywania relacji, setki milionów użytkowników, dziesiątki narzędzi edukacyjnych i reklamowych stanowią sedno działań na LinkedIn. Nowy rok przyniósł ogrom zmian w tym serwisie, które mają jeszcze skuteczniej usprawnić użytkownikom budowanie biznesowych relacji. Między innymi o tym jakie zmiany wprowadzono po przejęciu LinkedIn przez Microsoft piszemy w e-booku.
Dodatkowo podpowiadamy jak rozpocząć swoją działalność na LinkedIn od zera, jak zbudować swoją sieć kontaktów i budować relacje z klientami. Eksperci dzielą się poradami na to jak kreować markę osobistą, jakie cele pomoże osiągnąć Ci LinkedIn, jak wyróżnić firmę na tle konkurencji i skutecznie się reklamować w tym medium społecznościowym.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Pobierając e-book dowiesz się także jakimi treściami warto się dzielić i jak znaleźć powód do kontaktu z innymi użytkownikami, którzy pomogą w rozwoju Twojej firmy i Twojej kariery!