Czy można szybko opanować sztukę marketingu, nie tracąc czasu na odkrywanie tego, co wymyślono przed nami? Oczywiście! Wystarczy sięgnąć po książkę "Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko. Wydanie II poszerzone".

Książka autorstwa Jarka Szczepańskiego, która ma swoją premierę 16 października br.:
- pomoże Ci zrozumieć, na czym polega skuteczny brand marketing oraz czym jest marka i jakie są zależności między nią a rynkiem,
- wskaże rolę innowacji w rozwoju brandu,
- ułatwi skonstruowanie odpowiedniej strategii i portfela.
Innymi słowy – dostarczy kompletnej wiedzy, dzięki której zaczniesz działać efektywnie.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Książka jest owocem dwudziestu lat praktyki, formalnych studiów, setek przeczytanych książek, dziesiątek sympozjów i bezpośrednich rozmów z wybitnymi specjalistami ds. marketingu. Powstała, bo od lat prosili o nią współpracownicy i klienci autora oraz szkoleniowcy*
Nowe wydanie zostało wzbogacone o rozdział o strategiach detalistów i sklepowych markach.
Książka dostępna jest na stronie wydawnictwa OnePress.