Na jakie trendy i zmiany w różnych obszarach marketingu i sprzedaży warto zwrócić uwagę w 2023 r.? Jakie są największe trudności dla marketerów i jak sobie z nimi poradzić? W jakie narzędzia zainwestować? Odpowiedzi m.in. na te pytania znajdziesz w darmowym e-booku „Trendbook marketera. Skuteczne marketing i sprzedaż w 2023 roku”.
2023 r. stawia przed marketerami i sprzedawcami wiele wyzwań. Firmy z różnych sektorów rynku muszą zmierzyć się z trudną sytuacją gospodarczą – wysoką inflacją, widmem recesji i spadkiem nastrojów konsumenckich. Równocześnie nieustannie pojawiają się nowe rozwiązania technologiczne czy regulacje prawne. Zmieniają się także trendy społeczno-kulturowe, a co za tym idzie – potrzeby i oczekiwania klientów. Jak temu wszystkiemu sprostać?
Jako redakcja czasopism „Marketer+” i „E-commerce w Praktyce” – specjalizujących się w dostarczaniu praktycznej wiedzy o marketingu, sprzedaży i e-handlu – postanowiliśmy poszukać odpowiedzi na to pytanie. W rezultacie powstał „”.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Celem tej publikacji jest prezentacja aktualnych rozwiązań i narzędzi, które wspierają marketing i sprzedaż. W darmowym e-booku znajdziesz podsumowania mijającego roku, przegląd prognoz na 2023 r., poradniki oraz wskazówki, co robić, żeby poprawić efektywność swoich działań i przetrwać czasy kryzysu.
Podpowiedzi udzielają eksperci z różnych firm i branż. O marketingowych wyzwaniach opowiedzieli specjaliści m.in. z agencji Plej, Tigers, WebTalk, DevaGroup, BusinessWeb, Insignia, dentsu czy endorfina events. Wiedzą i doświadczeniem podzielili się też przedstawiciele firm Kubota, Empik, Netguru, DrTusz czy Chocolissimo.
Pobierz „Trendbook marketera. Skuteczne marketing i sprzedaż w 2023 roku”
Z e-booka dowiesz się m.in.
- na jakie trendy i zmiany w marketingu i sprzedaży warto zwrócić uwagę w 2023 r.,
- jakie są największe trudności dla marketerów i jak sobie z nimi poradzić,
- jak wyeliminować najczęstsze błędy,
- w jakie narzędzia zainwestować,
- jak stworzyć strategię na czasy kryzysu,
- jak nauczyć się mówić w języku marki,
- jak zacząć prowadzić biznes odpowiedzialny społecznie,
- jak połączyć działania marketingu i sprzedaży,
- jakie są typy klientów w dobie recesji,
- jak analityka może pomóc w rozwoju firmy,
- jak wykorzystywać dane z programu lojalnościowego.
Publikacja składa się z kilkunastu działów: strategia w czasie recesji, branding i personal branding, skuteczne komunikacja i PR, CSR i marketing zaangażowany, CX i obsługa klienta, programy lojalnościowe, marketing i social selling w B2B, social media i content marketing, influencer marketing, badania i analityka, marketing w wyszukiwarkach, programmatic i performance marketing, event marketing oraz e-commerce i UX.
Pobierz „Trendbook marketera. Skuteczne marketing i sprzedaż w 2023 roku”
W e-booku przeczytasz m.in.:
- 4 lekcje, jakie marketerzy mogą wyciągnąć z poprzednich recesji | Anna Wawszkiewicz
- Jak wyliczyć ROI i udowodnić szefowi, że Twoje działania marketingowe mają sens | Mariusz Gliński
- Krótki poradnik, jak nauczyć się mówić w języku marki | Agnieszka Indebska
- Konwergencyjnie czy dywergencyjnie? Planowanie scenariuszowe w niepewnych czasach | Marcin Kalkhoff
- Dariusz Jemielniak: Gdy czasy są niepewne – jak się komunikować w świecie dezinformacji (wywiad) | Hanna Gnatowska
- Konsument odpowiedzialny społecznie. Kolejny trend czy realny nacisk na zmiany w organizacjach? | Marta Ulman, Katarzyna Wąsowska
- Strategia w czasie recesji – trendy, wyzwania, ulubione akcje | Joanna Burdek, Daniel Kotliński, Paula Sołysiak, Wojtek Walczak
- Branding i personal branding – trendy, wyzwania, narzędzia | Marcin Kalkhoff, Marcin Juchimowicz, Adrian Gamoń
- Marketing i social selling w B2B – trendy, wyzwania, narzędzia | Mateusz Baranowski, Mariusz Gliński, Joanna Kwiatkowska, Wojciech Kasperczak
- Social media i content marketing – trendy, wyzwania, ulubione akcje | Bartłomiej Balicki, Anna Cecocho, Paulina Hanas, Agnieszka Nejman, Weronika Szczepanik, Alina Sztoch, Katarzyna Zontak, Bart Biały
- Influencer marketing – trendy, wyzwania, ulubione akcje | Patrycja Kierońska, Aleksandra Piguła, Alina Sztoch
- E-commerce i UX – trendy, wyzwania, narzędzia | Joanna Kwiatkowska, Piotr Lubański, Dorota Pindel, Konrad Zach
„Trendbook marketera. Skuteczne marketing i sprzedaż w 2023 roku” to aż 165 stron inspirującej lektury. Zachęcamy do skorzystania ze wskazówek ekspertów. Pomogą Ci one zmierzyć się z nadchodzącymi wyzwaniami i efektywnie prowadzić działania marketingowo-sprzedażowe w 2023 r.
Partnerami głównymi publikacji są Business Web i Grupa TENSE.
Pobierz „Trendbook marketera. Skuteczne marketing i sprzedaż w 2023 roku”