Każdy, kto zakłada lub prowadzi małą firmę, mierzy się pytaniem: „Czy stać mnie na marketing?”. W sektorze B2B pytają siebie o to również większe organizacje, które widzą, że tradycyjne metody sprzedaży tracą na skuteczności. Dziś, gdy możliwość spotkań bezpośrednich jest ograniczona, temat inwestycji w marketing wraca ze zdwojoną siłą. Dlatego w tym artykule przedstawię sprawdzone w praktyce metody prowadzenia działań marketingowych, które nie wymagają dużych nakładów, a które można szybko wdrożyć i precyzyjnie zmierzyć, a także ocenić pod kątem ich wpływu na sprzedaż.
Z tego artykułu dowiesz się:
- jak i jakie działania marketingowe prowadzić w firmie B2B przy ograniczonym budżecie,
- na jakie pytania warto sobie odpowiedzieć, zanim zaczniesz pracę nad contentem,
- na co zwrócić uwagę podczas planowania, tworzenia i promowania treści,
- czym jest recykling treści i jak go skutecznie wykorzystać,
- jak w działaniach marketingowych stosować social selling,
- jak wykorzystać e-mailing, aby nie spamować, ale generować leady sprzedażowe.