W dzisiejszym świecie Internet stał się integralną częścią codziennego życia, również, a może nawet przede wszystkim, biznesowego. Wciąż jednak wielu przedsiębiorców stroni od Internetu, traktując go nierzadko jako „zło konieczne”. Do rąk Czytelników trafia właśnie książka, której jednym z celów, jest zmiana takiego nastawienia.
Autor – praktyk z kilkunastoletnim doświadczeniem w dziedzinie e-biznesu – wyjaśnia, jak odnieść sukces w Internecie. Krok po kroku wprowadza Czytelnika w tajniki nowoczesnych narzędzi i technik marketingowych i pokazuje, jak je stosować we własnej firmie. Tłumaczy, dlaczego działania marketingowe w Internecie muszą być wielotorowe i kompleksowe, oparte na trzech filarach:
- starannie przemyślanym wizerunku,
- aktywnym zdobywaniu klientów,
- budowie świadomości marki i dbałości o pozytywną opinię o firmie i jej produktach oraz usługach.
Jako praktyk przytacza też wiele ciekawych przykładów, zarówno z rynku polskiego, jak i światowego, ilustrujących praktyczne zastosowanie omawianej wiedzy. Cenne rady znajdą tu zarówno początkujący przedsiębiorcy, stawiający pierwsze kroki w e-biznesie, jak i ci z doświadczeniem w tej dziedzinie.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Autor zwraca się do Czytelnika bezpośrednio w drugiej osobie liczby pojedynczej, dzięki czemu książka zyskuje charakter zbioru porad od przyjaciela, a lekki i przystępny język sprawia, że nawet osoby nieobeznane ze specyfiką wirtualnego świata z łatwością przyswoją przekazywane informacje. Pozycja wartościowa dla każdego, kto prowadzi lub zamierza prowadzić jakąkolwiek działalność biznesową.
Po lekturze tej książki Czytelnik uzyska odpowiedzi na wiele pytań nurtujących niejednego przedsiębiorcę:
- Czy warto inwestować w stronę WWW? Jak ją prowadzić, by przełożyło się to na korzyści dla firmy?
- Jak zaplanować skuteczną strategię marketingową?
- Jak zaistnieć w Google i czemu służy pozycjonowanie stron WWW?
- Jakie narzędzia zastosować, by zwiększyć sprzedaż swoich produktów i przekonać do siebie klientów?
- Co zrobić, by swoje usługi bądź produkty oferować tylko tym klientom, którzy ich naprawdę potrzebują?
- Jak „oswoić” media społecznościowe i jak wykorzystać ich potencjał reklamowy do realizacji własnych celów biznesowych?
- Z kim i jak współpracować w Internecie i jak się za to rozliczać?
I przede wszystkim na to najważniejsze:
Co zrobić, by wyróżnić się na rynku i zyskać przewagę nad konkurencją?
Układ książki odzwierciedla główną tezę – trzy filary sukcesu, którym odpowiadają główne rozdziały: „Wizerunek”, „Klienci”, „Marka i opinia”. Treść została uzupełniona rozdziałami na temat ogólnych zagadnień związanych z reklamą internetową oraz słowniczkiem terminów z dziedziny e-marketingu, przydatnym zwłaszcza dla Czytelników dopiero rozpoczynających przygodę z Internetem.
Zatem jeśli jesteś przedsiębiorcą i zastanawiasz się, czy lub jak wprowadzić swoją firmę w wirtualny świat, koniecznie przeczytaj tę książkę. Przekonasz się, że dziś już każda firma, by odnieść biznesowy sukces, powinna być obecna w Internecie.
Książkę zamówisz na stronie: www.trzyfilarybiznesu.pl
Wydawnictwo: JELLINEK Agencja interaktywna
Liczba stron: 222
Cena: 39,00 zł
Marketer+ jest patronem medialnym publikacji.