Jak projektować upominki, które nie są już tylko grzecznościowym dodatkiem, ale realnym narzędziem marketingu – zdolnym opowiadać historię marki, wspierać kampanie i dowozić twarde ROI? Jak uniknąć kosztownych wpadek produkcyjnych, logistycznych i podatkowych, a jednocześnie sprawić, by upominek nie skończył w szufladzie? Na jakie nowe trendy w promocji i personalizacji warto zwrócić uwagę? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań znajdziesz w bezpłatnym dodatku specjalnym do 73. wydania „Marketera+”!
Upominki reklamowe mają ogromny potencjał – mogą wzbudzić emocje, zbudować więź z odbiorcą i sprawić, że ten zapamięta markę na długo. Ale jeśli zostaną źle dobrane, pozbawione odpowiedniego kontekstu lub zawiedzie logistyka, mogą łatwo zmienić się w spektakularną wpadkę albo… wylądować w koszu na śmieci.
Kluczem do sukcesu jest potraktowanie gadżetu jako nośnika historii marki, który opowiada o wartościach firmy. Równie ważna jest ocena skuteczności kampanii z wykorzystaniem upominków reklamowych oraz zadbanie o kwestie podatkowe.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Z dodatku „Upominki biznesowe. Inspiracje 2025” dowiesz się m.in.:
- jak tworzyć upominki będące elementem kampanii i nośnikiem historii marki,
- jak ocenić skuteczność kampanii z wykorzystaniem upominków reklamowych,
- jak unikać wpadek, które mogą spalić cały efekt,
- jak projektować welcome packi, które przedłużają życie eventu,
- jakie są nowe trendy w promocji i personalizacji gadżetów reklamowych,
- dlaczego gift boxy wygrywają z gadżetami reklamowymi,
- jakie upominki reklamowe pasują do alf, zetek, milenialsów, gen X i boomerów,
- jak rozdawać gadżety zgodnie z przepisami i bez niepotrzebnych kosztów podatkowych.
Swoją wiedzą podzielili się: Anna Kołodziej-Muszyńska, Adam Burzyński, Judyta Kokoszkiewicz, Artur Kijewski, Aneta Kamińska, Maciej Borowy, Emilia Teofila Nowak, Michał Kędziora, Katarzyna Zych, Anna Olewnik i Monika Salawa.
🚀 Już teraz pobierz bezpłatnie dodatek specjalny do „Marketera+”: „Upominki biznesowe. Inspiracje 2025”.



