Gary Vaynerchuk, ekspert w dziedzinie mediów społecznościowych, autor z listy bestsellerów magazynu „New York Times”, w swojej najnowszej książce „W market[r]ingu, czyli jak nie zginąć w świecie mediów społecznościowych” hojnie dzieli się z czytelnikami swoimi sposobami na przykucie uwagi klientów, w pełnym chaosu świecie social media.
[cytat_prawo]Specjaliści od marketingu nigdy wcześniej nie mieli tak wielu możliwości, aby dotrzeć do konkretnego odbiorcy we właściwy sposób, w odpowiednim miejscu i czasie. W swój charakterystyczny, bezkompromisowy sposób Gary Vaynerchuk dzieli się mnóstwem istotnych wskazówek, które pozwolą usprawnić Twój biznes w oparciu o media społecznościowe.
[autor]Beth Comstock, dyrektor generalny General Electric[/autor][/cytat_prawo]
Jak na Gary’ego przystało robi to w dość nietypowy sposób. Działania w social media sprowadza do… walki na ringu. Prawy sierpowy – kolejna kampania, która ma przynieść wymierne korzyści. Mocny lewy prosty – tworzenie takiego przekazu, który zaangażuje klienta do tego stopnia, że stanie się fanem Twojej marki. Tylko jak zadawać „ciosy” sprawnie, aby nie polec w walce?
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Vaynerchuk stawia sobie za cel wzmocnienie prawych sierpowych zadawanych przez specjalistów marketingu poprzez zmianę sposobu, w jaki zabiegają o zadowolenie klienta oraz o bycie numerem jeden na rynku. Dzisiaj sama komunikacja to nie wszystko, liczy się kontekst. Ważny jest autentyczny kontakt z klientami – nie poprzez krzykliwe komunikaty „Kup”, „Promocja!”, ale poprzez nowe formy narracji charakterystyczne dla poszczególnych, tak różnych od siebie platform, jak chociażby Facebook, Instagram, Pinterest, Twitter i Tumblr.
„W market[r]ingu” to mapa, za pomocą której z łatwością odnajdziesz się w świecie skutecznych strategii marketingowych dla mediów społecznościowych.
Jak mówi sam autor: – Jak już zrozumiemy zasady rządzące sportem mediów społecznościowych, będziemy w stanie przenieść wiedzę wyniesioną z tego ringu na dowolną inną platformę, która pojawi się w przyszłości. I to jest właśnie świetne przesłanie.
Marketer+ jest patronem medialnym publikacji.
Książkę „W market[r]ingu” można nabyć w księgarni wydawnictwa Słowa i Myśli. Do 17.02.2015 r. publikację można zakupić w cenie specjalnej, obowiązującej tylko w okresie przedsprzedaży.
[kreska]Tytuł: W market[r]ingu, czyli jak nie zginąć w świecie mediów społecznościowych
Autor: Gary Vaynerchuk
Format: B5
Wydawnictwo: Słowa i Myśli