Rozpoczęła się 17. edycja Ogólnopolskiego Badania Poczty Elektronicznej. Badanie Poczty przeprowadzane co roku przez SARE w okresie jesiennym jest już tradycją. Raport publikowany pod koniec roku to źródło cennej wiedzy na temat zmian w świecie e-mail marketingu i ciągle rozwijającej się automatyzacji. Ponadto Badanie pozwala poznać polskich internautów – rozszyfrować ich preferencje i sposoby wykorzystywania kanału e-mail.

Podobnie jak w ubiegłych latach, Badanie Poczty przeprowadzane jest za pomocą modułu ankiet systemu SARE, który umożliwia prowadzenie samodzielnych projektów badawczych oraz za pomocą panelu BioStat® Centrum Badawczo-Rozwojowego. Samo badanie zostało podzielone na dwie części:
- pierwsza skierowana jest do wszystkich użytkowników poczty elektronicznej,
- druga część, rozbudowana o pytania związane z e-mail marketingiem oraz marketing automation, skierowana jest do marketerów.
Ankieta jest dostępna dla respondentów od 15.10.2020 do 30.10.2020.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Przedstawione w ogólnodostępnym raporcie odpowiedzi użytkowników poczty oraz pracowników firm z różnych branż pozwolą zebrać wartościowe dane, na podstawie których wiele biznesów może tworzyć swoją strategię marketingową.
Czego dowiemy się w tym roku na temat e-mail marketingu?
- jak wpłynęły obostrzenia związane z pandemią na e-mail marketing?
- czy chętnie subskrybujemy newslettery?
- ile spamu wpada codziennie do naszych skrzynek odbiorczych?
- jak wielu marketerów korzysta z marketing automation?
Wyniki badania przeprowadzonego przez SARE i BioStat® Centrum Badawczo-Rozwojowe pozwolą stworzyć wartościowy i bogaty w konkretne dane raport, poruszający takie tematy jak:
- popularność e-mail marketingu w 2020 roku,
- połączenia e-mail marketingu z innymi kanałami komunikacji,
- wymagań współczesnych użytkowników Internetu.
Dodatkowo raport wzbogacą komentarze doświadczonych ekspertów z branży!
W jaki sposób można wziąć udział w badaniu?
Aby wypełnić ankietę, należy wejść na stronę www.sare.pl/ankieta.

6 nieśmiertelnych technik marketingowych. Jak wykorzystać mechanizmy psychologiczne w komunikacji marki
Zastanawia Cię, jakie psychologiczne triki zapewniają sukces największym markom? Martwisz się, że Twoje kampanie mogą nie tylko nie zadziałać, ale nawet zaszkodzić wizerunkowi Twojej firmy? Chcesz się dowiedzieć, jak tworzyć kampanie, które angażują i sprzedają, bez manipulacji i ryzyka dla Twojego brandu?
Dla osób, które wypełnią ankietę i najlepiej odpowiedzą na pytanie konkursowe, przygotowano nagrody.