Chcesz poznać sprawdzone sposoby na planowanie kampanii wideo online – od pomysłu, przez realizację, aż po analizę i optymalizację – które pomogą Ci zmaksymalizować efektywność działań? Sięgnij po 69. numer „Marketera+”, poświęcony wideomarketingowi. Nasi eksperci zdradzają sekrety planowania, tworzenia i dystrybuowania angażujących materiałów, które przyciągają uwagę odbiorców, zyskują dużą liczbę wyświetleń i zasięgi.

Z tego numeru dowiesz się: jak za pomocą wideo budować wpływową markę osobistą na LinkedInie, jak skutecznie współpracować z influencerami przy tworzeniu contentu wideo, jak promować własne filmy i z głową podejść do recyklingu materiałów. Podpowiadamy dodatkowo, jak przełamać obawy przed występem przed kamerą i lepiej wypaść na nagraniu oraz jak wykorzystać wideomarketing do wsparcia sprzedaży B2B. Przeprowadzimy Cię również przez proces budowania treści wspólnie z fanami i użytkownikami produktów marki.
Zamów „Marketera+” 69 o wideomarketingu i eventach
Słuchaj „Marketer+” Podcast
W pierwszym wydaniu w 2025 r. sprawdzamy także, jak tworzyć treści dostępne dla osób ze szczególnymi potrzebami, w tym jak przygotowywać napisy, audiodeskrypcję i transkrypcję. Znajdziesz tu również szczegółowe rekomendacje dotyczące oznaczania reklam w wideo, zgodnie z obowiązującym prawem i dobrymi praktykami, oraz przewodnik po nagrywaniu i promowaniu podcastów wideo.
Zebraliśmy także praktyczne wskazówki na temat technicznych aspektów przygotowywania wysokojakościowego wideo. Przekonasz się, jakie są podstawowe parametry, które decydują o jakości nagrania, jakie powinny być proporcje obrazu i długość reklam wideo w digitalu, jakie ustawienia smartfona warto włączyć przed nagrywaniem oraz jakie są przydatne aplikacje i gadżety.
W najnowszym wydaniu kontynuujemy rozmowę z Sarah Robb, niezależną strateżką marki. W drugiej części wywiadu Łukasza i Magdaleny Murawskich zdradza ona na przykładach, jak budować silną strategię marki i skutecznie docierać do klientów. W kolejnej odsłonie cyklu Anny Dobosz przekonasz się z kolei, jak skutecznie docierać do klientów w Czechach i na Słowacji. W felietonie Jacka Szlaka przeczytasz o tym, jak budować zaufanie w świecie cyfrowych manipulacji.
Zamów „Marketera+” 69 o wideomarketingu i eventach
W specjalnym dodatku poświęconym event marketingowi omawiamy kluczowe trendy na 2025 r. oraz wskazujemy, jak unikać najczęstszych błędów podczas organizacji wydarzeń. Przeprowadzimy Cię krok po kroku przez proces przygotowania precyzyjnego briefu eventu. Dowiesz się też, jak promować i mierzyć efektywność wydarzeń oraz które wskaźniki warto uwzględnić w ich ewaluacji. Zaproszeni eksperci zdradzają, jak zaprojektować przyjazne środowisko wydarzenia, które pozwoli uczestnikom odpocząć od technologii, oraz jak wykorzystać design i muzykę do wykreowania wyjątkowej atmosfery. Poznasz także główne wnioski z drugiej edycji badania obiektów eventowych i konferencyjnych w Polsce „Miejsca, które łączą marki i klientów”, jakie przeprowadziliśmy we współpracy z serwisem MojeKonferencje.pl i Horeca Idea, oraz oferty najciekawszych obiektów w kraju.
Partnerem dodatku specjalnego „Przewodnik po nowoczesnych eventach 2025” jest IMAGINE NATION – jedna z największych agencji eventowych w Polsce, od 15 lat na rynku.
Z „Marketera+” 69 dowiesz się m.in.:
- jak planować, optymalizować i analizować działania wideo online w 2025 r.,
- jak produkować profesjonalne wideo z rozsądnym budżetem,
- jak optymalizować budżet przeznaczony na kampanię wideo,
- jak dystrybuować i optymalizować własne treści wideo,
- jak tworzyć materiały wideo dla osób ze szczególnymi potrzebami,
- jak zaakceptować siebie w kadrze i lepiej wypaść na nagraniu,
- jak się przygotować do pierwszego nagrania wideo,
- jakie są podstawowe parametry, które decydują o jakości nagrania,
- jakie ustawienia smartfona warto włączyć przed nagrywaniem,
- jakie są przydatne aplikacje i gadżety do tworzenia contentu wideo,
- jak oznaczać reklamę w wideo zgodnie z prawem i dobrymi praktykami,
- jak krok po kroku przygotować kampanię UGC,
- jak przygotować treści wideo z użytkownikami i fanami marki,
- jak za pomocą wideo budować wpływową markę osobistą na LinkedInie,
- jak skutecznie współpracować z influencerami przy tworzeniu treści wideo,
- jak tworzyć treści wideo na TikToka, aby skutecznie angażować odbiorców i generować dużą liczbę wyświetleń,
- jak wykorzystać wideo marketing do wsparcia sprzedaży B2B,
- jak promować kanał wideo,
- jak stworzyć i wypromować podcast wideo.
Z dodatku specjalnego o eventach dowiesz się m.in.:
- jak tworzyć niezapomniane wydarzenia w 2025 r.,
- jakie są trendy i zmiany w event marketingu w 2025 r.,
- jakie są największe wyzwania dla marketerów w 2025 r.,
- jakie są najczęstsze błędy, które warto wyeliminować,
- w jakie narzędzia i rozwiązania warto zainwestować,
- jak opracować precyzyjny i jasny brief dla eventu,
- jakie błędy w komunikacji popełniają organizatorzy eventów i jak ich unikać,
- jakie korzyści przynosi analiza wyników wydarzenia i jakie wskaźniki warto uwzględnić w procesie ewaluacji,
- jak pozyskać wsparcie od partnerów wydarzenia,
- jakie są eventowe trendy w handlu detalicznym i na co warto postawić,
- jak dzięki designowi i muzyce stworzyć atmosferę eventu, która zapadnie w pamięć uczestnikom i zachęci ich do dzielenia się wrażeniami,
- jak zaprojektować przyjazne i relaksujące środowisko wydarzenia, które pozwoli uczestnikom odpocząć od technologii,
- jak wykorzystać nowoczesne narzędzia podczas planowania i organizacji konferencji offline,
- z jakich aplikacji i rozwiązań warto używać w celu urozmaicenia eventu,
- jakie są największe wyzwania we współpracy obiektów z organizatorami eventów,
- jakie są najczęstsze koszty dodatkowe organizacji eventów.
„Marketer+” 69 to 206 stron lektury i wiele wskazówek, które pomogą tworzyć i promować treści wideo online oraz pokażą, jak podejmować właściwe decyzje podczas organizacji eventów.
W nowym wydaniu „Marketera+” swoją wiedzą podzieli się:
Dawid Bednarski, Piotr Bombol, Monika Buchwald, Agata Chmielewska, Bożena Chowaniec, Urszula Chylińska, Wojciech Cłapiński, Anna Dobosz, Łukasz Dolata, Bogusław Frużyński, Adrian Gamoń, Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk, Andrzej Jachim, Patrycja Kierońska, Eliza Kozica-Kamińska, Magdalena Kozicka, Natalia Kozanecka, Tomasz Kowalski, Witold Kowalski, Piotr Krowicki, Rafał Kupidura, Kamil Leśniak, Marcin Łukasik, Marta Masłowska, Paweł Miłkowski, Magdalena Murawska, Łukasz Murawski, Claudia Ordecki, Anna Oszajca, Jacek Pecko, Julian Pęksa, Mateusz Pleskacz, Patryk Próżny, Sarah Robb, Michał Skomorok, Sławomir Skwark, Angelika Sobolewska, Jacek Szlak, Wiesław Teofilak, Roman Terelak, Przemysław Witkowski.
Jesteśmy przekonani, że ten numer „Marketera+” będzie źródłem inspiracji, ale również praktycznej wiedzy, która pomoże Ci rozwijać działania wideomarketingowe oraz lepiej przygotowywać eventy. Życzę przyjemnej lektury