Stworzenie programu wsparcia sprzedaży, który przyciągnie uczestników, to nie lada wyzwanie. Co zrobić by program podbił serca tych, do których jest kierowany? Zaproponować nagrody, które dają natychmiastową gratyfikację.

Nieatrakcyjne nagrody to główny grzech programów lojalnościowych i wsparcia sprzedaży. Muszą one być proste i elastyczne, a przede wszystkim na tyle różnorodne, aby trafiały idealnie w gusta. Uczestnicy to coraz bardziej wymagająca i świadoma grupa, często znudzona ilością prowadzonych akcji, oczekująca natychmiastowej gratyfikacji. Trafnym wyborem będą przedpłacone karty premiowe Edenred, ponieważ
- dostarczają pozytywnych emocji,
- spełniają warunek natychmiastowej gratyfikacji.
Karty premiowe Edenred to nowoczesny katalog nagród wykorzystywany w marketingu lojalnościowym. Karty przywiązują do marki i aktywizują uczestników programów lojalnościowych i wsparcia sprzedaży. Trafiają w potrzeby i gusta klientów, przedstawicieli handlowych, partnerów biznesowych, a przy okazji są dostępne w każdym momencie trwania programu.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Co oznacza nowoczesny katalog nagród?
Przedpłacone karty premiowe Edenred można elastycznie dopasować do założeń każdego programu wsparcia sprzedaży. Klienci mogą je spersonalizować zgodnie z indywidualnymi upodobaniami i potrzebami. Z zasady karty przedpłacone są akceptowane na całym świecie i w internecie, ale na życzenie klienta Edenred przygotuje karty premiowe z akceptacją do jednej branży lub kilku wybranych, np. biura podróży, sklepy ze sprzętem AGD/RTV, perfumerie, do punktów sprzedaży klienta lub jego partnera biznesowego. To tylko niektóre przykłady personalizacji kart Edenred. Karty z wybranym zakresem akceptacji są najbardziej zbliżone do nagród rzeczowych czy popularnych voucherów turystycznych. Co więcej doskonale je zastępują, ponieważ obdarowany samodzielnie w dogodnym dla siebie czasie i miejscu wybiera nagrodę, która spełni jego marzenia. Długi termin ważności kart sprawia, że wydaje się je raz na cały okres trwania programu lojalnościowego i wsparcia sprzedaży, a następnie można je wielokrotnie zasilać na różne kwoty i z różną częstotliwością. Swobodne różnicowanie wartości nagród doskonale sprawdza się w przypadku długofalowych akcji. Uczestnik, który otrzymał kartę, na bieżąco kontroluje stan środków i historię transakcji w aplikacji mobilnej oraz na stronie internetowej. Dzięki temu wie jaki pułap osiągnął i za co został nagrodzony.
Szybkość i prostota
Program lojalnościowy i motywacyjny oparty na nagrodach w formie kart przedpłaconych jest efektywny pod kątem kosztów i czasu. Nie wymaga gromadzenia nagród i ponoszenia wydatków na ich magazynowanie.
Karty są zawsze dostępne, nigdy się nie kończą, a organizator programu lojalnościowego i wsparcia sprzedaży w szybki i łatwy sposób samodzielnie zarządza katalogiem nagród.
Koniec roku, a budżet marketingowy jeszcze niewykorzystany?
Wykorzystaj efektywnie resztki budżetu marketingowego na bezpośrednie wsparcie sprzedaży. Przekonaj się jak szybko zaprocentują. Nie wyrzucaj pieniędzy na drogie działania reklamowe. Lepiej przeprowadź program wsparcia sprzedaży i użyj przedpłacone karty premiowe Edenred. Zmotywujesz w ten sposób siły sprzedaży do zwiększenia obrotów. W efekcie Twoja sprzedaż wzrośnie, a budżet zostanie skutecznie zrealizowany.
Lojalność doceniana na całym świecie
Grupa Edenred stworzyła markę Global Rewards®, która dała jej pozycję światowego lidera w marketingu lojalnościowym. Wyróżnia nas ponad 50-letnie doświadczenie i know-how. Oferujemy nową jakość w tworzeniu nowoczesnego katalogu nagród na polskim rynku. Klienci wysoko cenią nas za indywidualne podejście, jakość obsługi i elastyczność w działaniu. Liczy się dla nas każdy detal związany z obsługą klientów, użytkowników kart oraz uczestników programów lojalnościowych i wsparcia sprzedaży.
Dowiedz się więcej
Artykuł promocyjny