Święta Bożego Narodzenia zbliżają się wielkimi krokami. Już niebawem w sklepach, na ulicach oraz w mediach otaczać nas będzie świąteczny Klimat. Zwiastuje to również koniec kolejnego roku. Jest to bardzo intensywny czas dla event managerów. Świąteczne i noworoczne spotkania firmowe wpisały się na stałe w kalendarz wydarzeń w wielu firmach. To idealny czas na spotkania, podsumowania, przedstawienie planów oraz integrację pracowników organizacji.
Wigilie firmowe
Wielu pracodawców tradycyjnie zaprasza swoje zespoły na firmową wigilię. Coraz częściej kolacje i spotkania organizowane są poza biurem – w hotelach czy restauracjach. Pozwala to na odpowiednią oprawę oraz stworzenie wyjątkowego klimatu i atmosfery odprężenia dla wszystkich uczestników. Ważne, aby było miło i smacznie. Istotna jest kameralna atmosfera, dlatego managerowie wybierają miejsca, w których zespół może liczyć na rezerwację Sali jedynie dla swojej grupy.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Christmas Party
Coraz częściej zaobserwować można trend łączenia świątecznych kolacji z zabawą, także dla całych rodzin. Wiele firm organizuje mniej formalne przyjęcia, podczas których pracownicy mogą nie tylko dobrze zjeść, ale również oderwać się od codziennej rzeczywistości podczas wspólnej zabawy na parkiecie. Pracodawcy stawiają również na zaproszenie swoich pracowników wraz z ich rodzicami, zapewniając opiekę animatorów i wiele atrakcji dla najmłodszych. Organizując takie wydarzenia często specjaliści od eventów stawiają na przestrzeń, możliwość zamówienia DJ-a czy posiadania przez lokal strefy przyjaznej dzieciom. Ze względu na charakter, najchętniej wybieranymi miejscami są hotele, które oprócz kompleksowej oprawy mogą zaproponować odpoczynek i nocleg dla wszystkich zaproszonych pracowników.
Spotkania noworoczne
Początek Nowego Roku to czas ogłoszenia planów na najbliższy rok oraz podsumowań poprzedniego. Wielu pracodawców postanawia w tym czasie nagrodzić najlepszych członków zespołu, oraz w podziękowaniu za poprzedni rok zaprosić pracowników na noworoczne bale. Połączeniu oficjalnych wydarzeń z integracją sprzyja oczywiście trwający w tym czasie karnawał. Organizacja tego typu wydarzeń wymaga odpowiedniego doboru miejsca. Musi być smaczne jedzenie, odpowiednia oprawa, przestrzeń pozwalająca na zaproszenie wielu gości, rozłożenie parkietu oraz postawienie sceny z zapleczem multimedialnym, na której coraz częściej obowiązkowym elementem jest występ znanej gwiazdy. Ponieważ wszyscy mają się dobrze bawić, aby mogli się przygotować, odpocząć i zrelaksować po nocy pełnej atrakcji bardzo ważne jest komfortowe zaplecze noclegowe.
Wszystkie wydarzenia w tym gorącym eventowo okresie wymagają starannego przygotowania dopasowanego do przyjętej konwencji. Nie zależnie od przyjętego stylu i czasu spotkania jednym z kluczowych aspektów organizacyjnych jest wybór miejsca. Idealnym wyborem jest Hotel Windsor**** w Jachrance położony w urokliwym miejscu nad Zalewem Zegrzyńskim zaledwie pół godziny drogi od centrum Warszawy. Hotel dysponuje dużą komfortową bazą noclegową, terenem rekreacyjnym, wyśmienitą i świeżą kuchnią dostosowaną do indywidualnych wymagań gości oraz bogatym zapleczem konferencyjnym. 35 sal w ułożeniu modułowym pozwala na organizacje zarówno kameralnych kolacji jak również dużych bali. Doświadczony zespół hotelu oraz współpracujące z nim firmy zapewnią wsparcie na każdym etapie organizacji. Najlepsze lokalizacje trzeba rezerwować w tym okresie z dużym wyprzedzeniem. W wielu zostały już ostatnie wolne miejsca, tak jak we wspomnianym hotelu Windsor.
Świąteczne i Noworoczne spotkania mają duże znaczenie dla wielu firm. To czas na integrację oraz przekazania najważniejszych informacji dla wszystkich pracowników, stąd co roku coraz więcej pracodawców decyduje się na inwestycje w tego typu eventy firmowe. Ważne aby wszystko było dobrze przygotowane i zapadało w pamięci zaproszonych gości, ponieważ cała oprawa, smaczne jedzenie zapewniają dobre nastroje co pozwala na odpowiednie zmotywowanie pracowników do kolejnych wspólnych wyzwań.
Artykuł powstał we współpracy z siecią hoteli Hotele Korona.