12 000 internautów i 40 ekspertów przyznało 9 statuetek w ramach tegorocznej edycji konkursu Ekomersy.
22 października roku na Stadionie Narodowym w Warszawie po raz trzeci zostały wręczone Ekomersy – wyróżnienia dla produktów, usług i osób, przyczyniających się do rozwoju handlu internetowego.
Ekomersy 2014 zostały przyznane w 9 kategoriach. Statuetki zdobyli:
- Szczególny wkład na rzecz rozwoju rynku e-commerce: Rafał Brzoska, Prezes Grupy Integer.pl.
- Najlepszy produkt/usługa wspierająca ekspansję międzynarodową e-sklepów: Paczkomaty InPost.
- Najlepszy produkt/usługa wspierająca logistykę e-sklepu: Paczkomaty InPost.
- Najlepsze rozwiązanie płatnicze: PayU.
- Najlepszy produkt/usługa wspomagająca sprzedaż w internecie: wFirma.pl.
- Najlepszy produkt/usługa wspierająca relacje z klientami: BRAND24.
- Najlepsza platforma sklepowa: Shoper.
- Najlepsza agencja oferująca usługi wdrożeniowe i integracyjne: i-sklep.
- Innowacja roku: GO.PL.
Konkurs Ekomersy 2014 składał się z dwóch etapów: już od początku września firmy walczyły o głosy internautów, czego następstwem był wysyp kampanii wideo, newsletterów czy kampanii w ramach portali społecznościowych. Drugim etapem było głosowanie jurorów oraz osób, które ukończyły program certyfikacji kompetencji z zakresu handlu internetowego pt. „Profesjonalista w eHandlu”. Waga głosów jury w stosunku do głosu internautów była utrzymana w stosunku 3:2.
Szczegółowe informacje dotyczące zasad przyznawania nagród znaleźć można na stronie ekomersy.pl.
Gala konkursowa wraz z wręczeniem statuetek odbyła się 22 października 2014 w trakcie Wieczoru Branżowego 7. Targów eHandlu na Stadionie Narodowym w Warszawie.
>> Czytaj więcej: Internauci zagłosowali na najlepsze firmy w konkursie Ekomersy 2014
Kolejna edycja konkursy Ekomersy wystartuje najprawdopodobniej w maju 2015 roku.
AI dla marketerów w praktyce
Nowy program! Dwa dni, dwa razy więcej wiedzy!
Jakie prompty przyniosą Ci oczekiwane rezultaty? Jak uniezależnić się od grafików i montażystów? Na co uważać przy korzystaniu ze sztucznej inteligencji? Wciąż pojawiają się nowe narzędzia, rozwiązania i sposoby na korzystanie z dostępnych programów. Ogrom tych wszystkich nowinek może przyprawić o zawrót głowy, pamiętaj jednak, że Twoja konkurencja nie śpi!
Zapisz się na kolejną odsłonę naszego szkolenia i zdobądź wiedzę na temat wykorzystania AI w marketingu. Poznaj insighty i triki, które pozwolą Ci np. bez problemu przeanalizować Twoją grupę docelową, wygenerować napisy do filmu czy stworzyć dowolną muzykę.
Marketer+ był patronem medialnym wydarzenia.